Svemirska plesačica

ponedjeljak, 23.01.2006.

*kuhar Maus*svemirska plesačica Amanda*i mače posuđenog imena Behemet*na tripu*u prirodi*u autu*u selu*u brdima*

*subotnji odlazak u divljinu propao je zbog minusa od celzija i kulminirao dugim noćnim razgovorom telefonom o životu općenito*


došetao je do mene jedna mačak...velik crn...nitko ga ne pozna...nitko ne zna ništa o njemu....pa ga posvojih....perzijsko crno mače...posvojih i ime mu da bude dostojno jednog velikog mačora poput ovog dolutalog....Behemetom ga zvaše od sad nadalje sve komšije i majka:)
dala sam mu kobasu i mlijeko i tjesteninu i kruheka i piletine pečene i mlijeko....i toplo utočište za maziti....spava negdje vani na sijenu...znam jer mi miriši po sijenu i svaki put mu neka mala travka ostane zapetljana među tim silnim dlakama crnim...

a doveo se i kuhar Maus, u nedjelju, do mene...trgnuo me tel poziv kratka sadržaja "obuci se za minutu sam kod tebe idemo van"...
bemti ja to...a taman sam ručala ni zube nisam imala oprane ni ništa...plus sve to imala sam trenirku punu dlaka i malih blatnjavih šapica od Behemeta....i groznicu na ustima...i oguljenu kožu po nosu i bradi...brada je danas zacjeljena ali nos ga još uvjek nekaj guli i guli i nikako da prestane...i odveli se mi na trip mali u prirodu u šumu u planinu na brdo na đojnt...i vratili se natrag nakon pola sat jer nam se žurilo što od zime što zbog pišanja...i tak to....
dobro je bilo ali nisam bila zadovoljna nikako jer mi se u subotu naveče pokvario bojler plinski ponovno i samo je nešto zasmrdjelo po spaljenom i nije radio uopće do danas kad sam otišla na posao i kad ga je majstor ponovno popravio....i tak to...

baš spazih pravila korištenja za prosljeđivanje teksta uredništvu...znači sad više ne smijem ni to raditi jer sam potencijalni novinar i kao takav imam potencijalnu moralnu i etičku odgovornost prema potencijalnim čitateljima i potencijalnoj publici...
a kao potencijalni medijski komunikolog (jerbo to studirah 3 godine potencijalno naravno) svjesna sam potencijalnih posljedica koje bi potencijalno mogle doć ako potencijalno zajebem....e pa neću više...potencijalno pokušavat prosljedit tekst uredništvu potencijalnom...

23.01.2006. u 14:52 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr