Svemirska plesačica

utorak, 29.11.2005.

.unaprijed.zahvaljujem.dole potpisana.

zapremnina želučane mošnje povećava se sve većom bjedom.čim manje imam tim više jedem i obratno.sad sam ponovno u fazi "neimanjštine".zato koristim bonuse na poslu i gutam doslovce sve što mi dođe pod ruku. naravno uvijek mi dođe pod ruku ono što sama odaberem u trgovini.i tako birajući obrok zvan pauza dolazim do malih i velikih roladica za samo 6.99.najprije pogledom pomilujem sve one bajne slike raznog voća, šumskog, jagodnog, karamelnog, vanilijinog, lješnjakovog i tek tada uzimam roladicu u ruke. pažljivo žmirkam da slučajno ne bih ugledala cijeli prirodni niz Ejeva i svih onih dodataka o kojima se ne govori. onda si odvagnem u rukici roladicu i mjerkam.bi nebi bi nebi bi nebi.tako mi prođe nekih 15 min.zatim ne uzimajući ništa (za sad) odlazim do sokova na slamčicu.tu si obično uzmem onaj za 2.99 od jabuke jer mi paše za želudac.eeeeee....tek onda kad sam sigurna da imam čime poplaviti roladicu vraćam se do polica i uzimam onu od karamele.
i tada pičim ja.mjesečine nema:)iza mene.do blagajne.a kod blagajne uvijek ista priča.karticu molim.nemam.očete?ne želim hvala.a zakaj nečete?pa svaki dan ste tu več bi ti se nabralo tolko bodova.hvala nije to za mene.a si ju bute barem zeli pa pogledali i ispunili prijavnicu?.ne bih hvala.no onda 9.98 prosimvaslepo sitno.imam samo ovo.no onda ti bum ostala dužna dve lipice.i tako već 6 mjeseci.
no danas...danas kad sam recitirala s jednom od brojnih blagajnica jedno te istu priču dogodilo se nešto.plaćam i gledam jednu lijepu ženu kako mi prilazi.iskreno rečeno već sam pomislila da je to jedna od stranki koju nisam zapamtila.no!!! došla je do mene bez riječi i dodirnula me.zapravo počela je milovati moju malu winterbundu govoreći "kako je ovo krasna winterbundica, ovaj materijal je predivan"...hvala hvala gospođo draga, već mi dugo nitko nije udjelio kompliment, a ni mojoj winterbundici također. zahvaljujemo obje.jedna življe od druge.
winterbunda je zapravo patchwork dekica s jedne strane čupava poput prekrivača za fotelje kod starih baka a s druge strane okupana cvijetićima i flower motivima u nijansama smeđe boje.
129.99 na rasprodaji pred zatvaranjem trgovine.
winterbundica je leglo uspomena i sjećanja.te je zbog toga toplija i udobnija od bilo kojeg drugog odjevnog predmeta.upotrebljavana je u raznolike svrhe.od toga da je bil podložena preložena priložena ponošena prenošena podnošena u na o po pri prema iz...SVE...i eto u petak sam ju napokon dala kemijski očistiti.i sad privlači.
blagoslovljena winterbundica.i.ja. kročimo tako dakle ulicama.i smijemo se smijemo se snijegu.o dobrojutro snegec velimo mu tiho.pa opet tiše ponovimo pozdrav.o dobrojutro deklica i winterbundica kaže snegec i nastavi padati....

Petra

29.11.2005. u 13:13 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr