Svemirska plesačica

srijeda, 23.11.2005.

.mornar.travarica.i dovoljno dobar razlog za razmislit.

.mirnim periodima posvećivanja samoj sebi zahvaljujem na postojanju i mogućnosti da sam ih upoznala.
.nesvjesna mi je još mimika obraza u blizini nekog ljigavog.
.sve ostalo.na kapaljku inače.svjesno probavljam.

.čitam i polako shvaćam simbole.na putu.životu.:).
.iznenadim ponekad sebe.vratim se iz sadašnjosti u trenutak prošlosti gdje je moja misao bila izrečena.
.i tako postala moja stvarnost bez da sam radila na tome.
.volim vodu.more.ocean.
.bez toga ne funkcioniram.ne mogu.zato sam se uvijek vraćala obali.nikad dalje od nje.jer vrijeme nije dopuštalo.


***
jučer eto "naletih" na mornara*ili je mornar neletio na mene?*
*sve u svemu.prisjetih se kako je to kad se s nekim namirišiš i jednostavno te sve sile i energije ovoga postojanja povuku toj osobi*
(sve voljene -prijatelje- upoznah na taj način)
*tko poznaje more poznaje sebe.poznaje Zemlju.*
*dobro mi je sjelo naše druženje*do te mjere da mi se bilo teško otrgnuti i maknuti*no morah:)
§što zbog sebe što zbog sebe što zbog sebe§
/bilo je i drugih činbenika u igri/
*blagoslovismo svetim dimom*i eliksirom života*
*na Brazil i život*


#objašnjavam simboliku proteklih mjeseci i ne vjerujem slučajnosti"
#razlog postoji#jer težim cilju#
.jedino nisam bila svjesna koliko mogućnosti i smjerova postoji da bi se cilj ostvario.
.ja samo želim dobar život.biti jedno s Prirodom.kucati u istom ritmu.pjevati.osjećati.slaviti.i blagoslivljati.
.svaki tren postojanja.i činiti dobro time da to budem.

23.11.2005. u 10:45 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr