Svemirska plesačica

ponedjeljak, 21.11.2005.

.another day.just belive.

.say hey hey hey hey.
.hohoho...
.ah ode moj češki smisao za humor ovako on line.kako to nije fun kad odtipkavaš internu šalu.
ahhhh...
Dario dakle...jedan krasni mali anđeo iz Italije se javio nakon godine dana.iz engleske:) i sretna sam za njega.
Blanka se također javila.sva softi i krasna.božica moja najslađa.
Miklavž također.grrrr.o njem poseban post sa par tisuća riječi...
Tomažeku se situacija u lajfu popravila...
p.s.Klavžy nadam se da si mu platio za zavjese tako kako treba da platiš, jer je Tomažek još mali i treba ga usmjeravati i poticati ponekad, i dati mu do znanja da se njegov rad cjeni!!!
Tomaž sad živi sa Sarom...i znam da im je sve posloženo kak treba biti...

I ja...ja ja ja ja ja....
sretna sam ko pas.počistila "ormare" ovaj vikend.odrolala svoj ples na sedamnaest milja dugoj svemirskoj stazi....
.zovem se Amanda.
uf...da mi je poznati lika koji me zna:)
od ovog trenutka želim senzualno biće kraj sebe.samo to i nikog drugog.ne pristajem na kompromise.jer imam osjećaj da svakim kompromisom malo zatajiš sebe.
21 mi je godina.i ako počnem s kompromisima sad za nekih par godina bit ću "kompromitirana" do te mjere da više neću znati tko je Amanda i kako ona voli da pleše.

danas samo volim.i dođe mi na tren žao da nema svih krasnih ljudi uz mene da podjelim ljubav kroz zagrljaje i poljupce.treba mi to isto koliko i njima.ali nosim u mislima sve male i velike anđele, svece i diplomate,plesače i plesačice.
i znam da ljubav leti svemirom njima.jer osjećam kako dolazi do mene.

i sve ove riječi nisu potrebne.ali blog je blog.a ja ga pišem.a Vi ga dragi moji čitate.
ubaci smješak dva jer se to odnosi na Tebe!!!Tebe samo....
in ljubim kotičke česar koli že....




.Metaforično ispreplitanje
.Jave i sna
.Nasmješilo se bogu meni
.I bacilo udicu
.Ljudima iz daljine



...let the love fly all around....and smile...

21.11.2005. u 12:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr