Svemirska plesačica

petak, 11.11.2005.

..o.danu.prvog.puta.bez.pravog.cilja..

.thc..soba zgasitih boja..soba bijelih linija..špura..
.1xduša s mongolskim očima, 1xprijatelj iste i 1xsustanar vlasnik.
.1xja.
.u jednom trenutku 1xsustanar vlasnik postao je suvišan..no unatoč napominanju da je za pola sata trening na koji mora i želi ići nije ni najmanje ukazivao na mogućnost da se uistinu makne.

.thc ko thc..s kim si tako ti je..
..loša kombinacija ovog prvog nam puta..ubuduće..potajno..zaključana vrata..i smijuljenje za asociranje intime..da se nas ostavi na miru..

.jebemti..kako ne volim da duvam ako se uza me najebe alkos i riblja čorba..i sve one "ne prijetim ja tebi nego pjevam" pjesme iritantnih tekstova..

..odem da osjetim ulice grada..do sad nisam, unatoč tome da sam 8 mj ovdje..
.lijepo miriši..po šlagu..i snijeg će pasti uskoro..ja njuh kaže..

.tk tk tk tk..novostečene tenisice cipele gumene zimske čizme.
.la vie en rose..moždani mp3 play-er.

.ja imam cijeli svijet u malom paketu ja imam cijeli svijet u malom paketu ja imam cijeli svijet u malom paketu..sve dok ga ne potrošim:).
.u mom svijetu bit će noć..i zvijezde će iskrit..neće bit hladno jer imam bakin debeli ogrtač..a kad uđem u kuću soba će mirisati na mandarine i bor..i Adams će mi napisati drugi dio Vodiča..i Erika Badu otpjevati sve pjesme..i svi zečevi i miševi u životinjskom carstvu postelje dovodit će me do orgazama..jer onda kad ti je svijet u malom paketu nema potrebe za personifikacijom plišanih životinja..

11.11.2005. u 13:19 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr