Osjećaji u suzi

petak , 19.02.2010.

Plakanje/plakati - proces pri kojem iz očiju curi slana tekućina nazvana "suze" izazvan emocijama koje nazivamo "tuga" ili "razočaranje". U rijetkim slučajevima to je i sreća.
- - -
Zar plakati ne znači trpiti boli ? Zar plakati...ne znači biti slomljen, biti tužan ?
Govoriti da ne plačem, samo zbog toga što za to ne postoji vidljivi trag, jer moje suze ne možeš vidjeti, bezobzirno je.
Ono što ne vidiš - veći je jauk od sveg plakanja svijeta.
Ono što je u meni - najgora je oluja ovog tisućljeća.
Ono za čime patim i za čime plačem, ono nepoznato, preplavljeno je suzama, koje se guše u meni.
Moje suze su se utopile, odavno. Zgrčeno je lice, koje je nekada plakalo stotinu puta dnevno!

Iz mojih stopala liju se tuge, prošle, sadašnje, buduće... Buduće?! Da, plaču za mene cijelu. No srezane u korijenu.
Do očiju mi ne možeš doći, pa da, ne možeš vidjeti oči, ako sam ih čvrsto prekrila rukama! Ne znam ni kako vidim, ne pitaj me, ne znam. Ne znam kako vidim sve ove godine, kada sam prekrila oči rukama! Pa ne možeš mi vidjeti oči. Ne možeš vidjeti plakanje. Razreži me i pogledaj u mene, tamo je trag.

<< Arhiva >>