Štafeta %

srijeda , 17.01.2007.

Recimo da ovakve stvari nisu za mene, točnije za ovaj blog...Ne želim previše pričati o sebi, svom karakteru...Posvetila sam ga isključivo osjećajima. Ipak, napravit ću to. Jer mi ju je "predala" moja SM grl :) ...jedna osoba koju sam upoznala na netu...preko bloga i koja mi je postala jako draga...Brbljale smo o svemu, iako se to dosta smanjilo u zadnje vrijeme, ali znam da će se sve opet vratiti na staro...
No da pređem na stvar...ŠTAFETA...ništa. Stvarno ne volim pisat o sebi, najbolje je da drugi pričaju o tome. A i nikad se ne mogu sjetiti nečeg zanimljivog, totalno sam podosadnila! Nemam pojma kako da krenem, ali krenut ću………. s 5 stvari o meni…

- 1 - Ubija me pomisao na to da moram vrijeme provoditi sama u sobi s nekom porculanskom, plastičnom ili kakvom god lutkom. :/ Mrzim ih iz dna duše! Imam fobije od takvih stvari i nikada djeci ne kupujem lutke za rođendane, ne želim da proživljavaju isto što i ja! Od 7. godine sam ih mrzila zbog hororca lutke-ubojice...i ne prolazi me. Lutke što dalje od mene!!! Bebe...fuj te odvratne umjetne bebe i taj bolesni pogled!!! Uglavnom shvatili ste...

- 2 – Ne mogu vidjeti krv. Operacije i slično…Oke ako se netko poreže il štagod…ali velike rane, puno krvi ili kako meni netko vadi krv :/ Odmah mi se muti i crni pred očima!! Ne znam zašto…ne znam stvarno. Uvijek sam to mogla, ali čini mi se što sam starija, što više toga znam da se i više toga bojim… I ne podnosim.

- 3 – Volim crtati…da mogu objavila bih svoje radove od prije. Ali sam ih sve podijelila!A nije mi žao…Dala sam ih frendicama, susjedima, poznanicima…Mogla sam crtati dok sam još bila puna tuge…To je bila moja najveća motivacija…sada je nema toliko. Isto tako mi nedostaje i vremena…(Nekad je tak glupo živjeti u svijetu odraslih). Evo Sojka ima jedan moj rad, pa…smijeh nagovorite ju gwh…

- 4 – Moja najveća je želja otići daleko od svega, s njom. Najradije u Los Angeles. Grad s velikom tolerancijom za homoseksualce…Tamo bi živjele zajedno sretan život. Bez ikoga, bez osuda i zabrana…ahhhh…snovi ostaju samo snovi. Ili naći mjesto gdje mi nitko neće reći šta da radim…kako da se ponašam…s kim sam. Da svi misle da sam umrla, a ja zapravo živim zajedno s njom…daleko. Dala bih sve za nju…

- 5 –
Nekada mi dođe žuta minuta. Izmišljam izmišljotine. Imaginarne stvari, glupe rečenice, glupe pokrete…Ja mislim da bi svatko trebao imati te neke trenutke u kojima jednostavno može ispustiti sve bezvezne misli iz glave, kao ispušni ventil za sitnice…nevažne stvari, ali ipak važno. Nasmiješ se zajedno s društvom takvim stvarima, a usput napraviš svaku glupost koja ti pada na pamet…GUŠT. dead

PREDAJEM ŠTAFETU:

- Sojki
- Red rose
- Galatea
- Thora
- Abandoned

Jedinim ljudima koje imam u linkovima smijeh

<< Arhiva >>