Pred istinu

subota , 04.02.2006.

"Što se vrti u mislima mojim.
Pjesme i lica za koje ne postojim,
Snažni osjećaji, neprihvaćeni,
Slike i dodiri odbačeni.

Pusta zemlja, lutanja ispraćena tugom.
Nalazim traženja na mjestu drugom,
Neočekivanom kraju bježanja od sna,
Toplom zagrljaju, ali bolu bolova…"

Inspiracija: XXX


Još jedan dan. A znam da te vidjeti neću još jedan i svaki sljedeći od jednoga.
Ne plaši me to. Vjerojatno ćeš izbljediti u mojim očima.
Iako bude trebalo godina i godina...Ja ću te zaboravit.
Ali...ako te ikada više sretnem, u prolazu, a da ne znam za tebe,
blještat ćeš kao zvijezda u mojim očima,
a sve tuge vratit će se u misli.
Nasmijat ću se slatko i ta sreća držat će me cijeli dan
dok ne pogledam stvarnosti u oči
i počnem opet plakati, u noći.


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>