umorno_oko

< srpanj, 2019 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

07.07.2019., nedjelja

GO 2019 i ostale bajke

Sve san bija lipo isplanira ... sa gušton odradit 16. Kup sv. Florijana, olitiga naše domaće (DVD Mladost) vatrogasno natjecanje, di san triba obrađivat rezultate ... 29. lipnja (subota), pa od ponediljka na godišnji ... a mene u petak bugla fibra, užgala (upalila, za sjevernjake) se noga ... jedva san pokupija auto na servisu. I zamolija prijatelja Slavena da me zamini u obračunskome odboru na “Florijanu” ... Srića da „Kobila Suzi“ zna sama put do doma thumbup ... kad san ariva, već san bija disa na škrge puknucu
Popodne u likara, dobija san inekciju Voltarena ... prepisalo mi šaku „bomboni“, uz one koje redovito pijen ... grrrr! I bolovanje ... počevši od ponediljka. Ionako nikakove koristi od mene petak, subotu i nediju headbang
Pravi pravcati Jeremija. Olitiga u taliojanskome originalu Geremia Lettiga ... Nega kako, reka bi Žele cerek
Ajde, bar se nadan da je i to izad mene ... Četvrtak gotovo bolovanje, popija san sve antibiotike, noga se primirila ... ali to još ne računan za GODIŠNJI, jerbo san vozija mater po likarima. Ionako mi je originalno Zlato Mamino davno reklo da san ja sad pravo „Zlato Mamino“ jer san uivik po likarima ka i Ona headbang
I to san prigrmija ... Doša je petak, i SLUŽBENI početak godišnjega ... ajde, skoro ... ipak san ranon zoron mora na Tehnički radi „Kobile Suzi“, uskoro je triba registrirat ... jubilarni DE$ETI put!!! Jupiiii!
NIsan van ja od oni ča svako malo slikajedu sa mobitelon, srića da jeman uvik fotoaparatić, oni mali, ča ga je lako sakrit cerek ... inače bi se vas izgriza da nisan ovo slika na izlasku sa Tehničkoga ...

 photo aa_komunalci_zpsug86k1fx.jpg

... naše vridne vatrogasce ča se brinedu za okoliš svoje postrojbe u pauzi između požari ... Isto mi is je draže vidit ovako da uređiju okoliš, nego da gasu požare. Budnost i spremnost triba održavat #VGBS
Lipo piše na plakatu ;)
Zato je pozapodne rezervirano za moju omiljenu zabavu, oli kako se to na ingleški reče “aircraft spotters” ... zvuči komplicirano, a?
A ustvari to se kod mene svodi na sidenje na istočnome balkoniću ... blaženi položaj, cca 1 km istočno od početka poletno-sletne staze aerodroma u Resniku.
Tribalo je malo isprovat makinjete ... na priloženome okolišu ...

 photo avion_00a_zpsk06jrk8n.jpg

... a Zakonita mi se pobrigala i da na ovu vrućinu ne dehidriran party

 photo avion_00_zpsuy4uftb0.jpg

Prvi mi je avion uteka, da prostite, jer san ostavija fotoaparat na automatici. Sramin se i stidin se!!! puknucu headbang
Nakon ča san sam sebe par puti plesnija, onako odgojno, pribacija san na prioritet blende i ručno izoštravanje. Svjetlosni uvjeti nisu bili baš “za deset” ... ali da san sve od sebe, i odma, i u postprodukciji cerek
Evo i rezultata ”foto-ulova” ...

 photo avion_01_zpsqqkof4ny.jpg

 photo avion_02_zps0cq8agao.jpg

 photo avion_03_zpssesic9yg.jpg

 photo avion_04_zpsmtakzewl.jpg

 photo avion_05_zpsoso9e4ck.jpg

Da ne budu baš sve furešti, pobrinija se ovi naš lola ... vidi se da je domaći, jerbo, ka, poznaje teren pa je najniže letija u prilazu ...

 photo avion_06_zpsp2ttuwlm.jpg

 photo avion_07_zpsqlscyyzs.jpg

 photo avion_08_zps7w9ug8xr.jpg

 photo avion_09_zpsnvx4zuzs.jpg

 photo avion_10_zpsfr4uwude.jpg
Dalje se nije moglo ... došle su one “#$%& zračne snage ča pijedu krv. Ne pomažu nikakvi “Autani” i ostala artiljerija za borbu kontra leteći zviri žedni krvi ... pa san se mora povuć na rezervni položaj. Ionako san skupija dosta slik, a biće is, bome još ... tek je počeja GO thumbup
Primjetija san da su skoro svi dvomotorci niskokrilci, osin ova tri blizanca (broj 3, 4 i 9), koji su visokokrilci i četveromotorci ... pari mi se da se sićan od prošloga izleta u aircraft-spotters milje da je niko reka da is zovedu “baby jumbo” ... Sutra ćemo, ako nas vrime posluži, malo prođirat, Zakonita i ja, naravno. Baš jon govorin kako odavna nismo bili na Malačku. Onako, samo popit ness, timbrat kartelu i popet se gori do križa, gledat zalazak Sunca ... Vinka ionako, điraje “o svome poslu” .... kako vrime leti!
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 00:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.