umorno_oko

< veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

18.02.2019., ponedjeljak

Kako priživit dvadesetogodišnjicu ... 2. dil

Ili kako lipo piše na plakatu, ka podnaslov: "Ko preživi, pričat će"
Oli je to mala stvar, u današnje doba, da neka neprofitna udruga, doživi DVADESET godin kontinuiranoga rada ...
Bilo je tot svega, i beštimji, i štufavanja, i "gren ja ča", i petavanja "rogi čačini i materini" jedni drugima, ali poslin bi se opet skupili, kako mi volimo reč, "oko jednoga šćapa" i nastavili dalje.
Naravno da govorin, među ostalin, i iz osobnoga primjera ... jedne godine san se i ja štica, pa iša ća ... ali kad san vidija ča su mi učinili od "Mašogadura" odma san se dogodine vratija nazad. Zašto san iša? Zašto san se vratija?
Reka bi van moj kum @pechina "A kad van neću reč!"
Neću sad u detalje, ali bilo je malo i dišpeta ... ne mora bit uvik po onoj "došli divji pa istirali pitome" ... i tako smo sad opet svi na jarpi, jerbo triba dostojno profeštat godišnjicu thumbup
Jedan od komadići velikoga mozaika proslave je i predstava "Stayin' Alive"

 photo plakat_zpsmcrl7vmy.jpg

A ko će je učinit, organizirat, režirat i sve ostalo ... nego naša Marijana Vulas. Fala Bogu, nije jon prvi put ... činila je ona sa nan predstave ka ča su "Zvizde Plešu" i mnoge druge ... ali ovi put, barenko ča san ja, ono malo, vidija ... pribacila je samu sebe!
Ne smin puno ni govorit, evo di koja slika sa probe bez kostima ...
Marijana je budno, na podan pozornice, pazila je li sve kako su se dogovorili ...

 photo singin in the rain_zpscemmf1e0.jpg

A onda su se redali više ili manje školovani plesači i glumci ...

 photo bee gees_zpsmlzcvf0b.jpg

 photo elvis_zpsbyhrzgn2.jpg

... a bome ni glumice/plesačice ... ali one su malo sramežjive, pa se nisu tile slikavat. A i nije baza da sad sve otkrijemo cerek
Ko ne zna, ko je prispija sa strane, reka bi da je to neki uigrani profesionalni ansambl, koji već godinama nastupa zajedno ...
I zato, lipo van na plakatu piše "Ko ne dođe, plakat će, a ko dođe isto će plakat" ... ne smin van više ništa reč, osin da nije po sridi čišćenje ogromni količina kapule, iako se ni tome ne bi iznenadija kad su naše Maškare u pitanju.
Ova subota, 23. vejače, u sedan i po pozapodne, u mašogradskome kinu .... ulaznica je samo dvadeset kun. Nemojte posli reč "nisan zna, niko mi nije reka" ... puno je selo plakati, obavijesti se šire društvenin mrižan i usmenon predajon brzinon munje ... to je bilo sinoć, u nedilju. A jutros, u ponediljak ... jema bit da je oni ča puše i diže valove noćarija, pa je jutros kasno otvorija svoje krmeljave okice.
Ne bunin se ... ne događa se baš svako jutro da je more „ka uje“ i da se moredu učinit OVAKO lipe slike thumbup

 photo pelica_zps6wxfagol.jpg

Do subote u sedan i po uvečer ... Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 20:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.