umorno_oko

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

31.10.2015., subota

Tortilja ala Mašograd

Kako mi je radijus kretanja, u zadnje dane, prilično ograničen ... malo san se uvatija špakera ... Prova san ... osokoljen uspjehon majoneze ala Dine malo proširit moje dosta kržljave kulinarske horizonte, pa san u potrazi za nečin laganin, da se ne izgubin u ricetima, a i da šteta bude manja ako slučajno, nedajBože, ča pojde po zlu thumbup
Listajući po internetu, sasvin san slučajno naletija na prijedlog za zgodan recesijski obrok
To me baš sitilo na one davne materine brzance ... pofrigat kumpire vulgaris u pršuru (pomfri, za sjevernjake) pa ih polit sa jajima.
Ovde je priča malo proširena, triba kumpire i kapulu iskidat na male kockice, pa i lagano šufigavat (pirjat, za sjevernjake) na laganoj vatrici. E tu san ovo "laganoj vatrici" svatija previše doslovno, pa je malo duže potrajalo (skoro uru, namisto 30 min), a i kumpir se zato više skuva nego pofriga. Pri kraju san meknija i malo pancete, da pusti i ona svoj šug ... Nakon ča je to bilo gotovo, izvadija san sve u pašabrodu (cjediljku, za sjevernjake) doda san pripremljena žbačena jaja i dobro izmiša.
Posli san već korišteno ulje vratija u pršuru, i cilu smjesu lagano doda na ugrijano uje. Nakon ča se donja strana dobro ispekla, pomoću velikoga pijata sve san pribacija na drugu stranu, jer se nisan tija igrat velikoga kuvara i debele palačinke cerek Just in case ...
Meni se krajnji rezultat svidija ... ali moje mišljenje nije mjerodavno, jer jeman prilično veliki raspon spize ča me zanima i koju bi rado potaraca headbang
Prvi test san jedva proša ... Vinka je složila facu, kad san joj reka da unutra jema i kapule, a dotle je prilično slasno izila prvi zalogaj ... znači psihologija thumbup

 photo tortilja_zpsr5rtc3o6.jpg
Photo: www.dnevnik.hr

Ispalo je skoro isto ka na gornjoj slici, moraćete mi virovat na rič cerek jerbo san u kreativnoj ognjici kulinarskoga truda zaboravija slikat svoj uradak cry
Zakonita je potaracala sve ča smo jon ostavili. Eto, nerješeno!
Do idućega kulinarskoga pokušaja ... zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 21:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.