umorno_oko

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

30.04.2012., ponedjeljak

A.C.A.B. little tomorrow

Nedilja, vrime lipo ka u priči, posli obida, grijota bi bilo ostat u kući. A vanka cipa zakasnilo „sunce marčano“, tuče u možđane. Bile su Vinkica i Zakonita prošetat, pa su se vratile dišuć na škrge. Kako pomirit te dvi kontre? Ne ostat u kući, a ne cvarit se na suncu?
Neš' ti problema, bar u današnje doba. Ionako san se mislija zaletit na sajam automobila u „City Center One“. Da vidin i to čudo neviđeno, ne moreš njanci paštetu otvorit a da ne iskoči koji njiov reklamni spot u ove dane.
Iša, povirija, i kad san se već sprema konstatirat „žali Bože potrošene benzine za doć ovamo“, prst sudbine se umiša ...
Došli mi do štanda naše drage policije, a tamo jedna smišna mlada teta odgovara na pitanja radoznalaca, pomaže dici da se uspenju na motor, zapela je i Vinka, ali u to se, ka po dogovoru, stvorilo po sela. Mašograda, da ne bude zabune. Jerbo su oni drugi klase Ogorje & co. već odavna spojili produženi vikend i sad uživadu u blagodatima friške vlaške arije. A ne ka mi, šetat okolo po trgovačkome centru i vižitavat aute koje bi mogli kupit eventualno ako bacimo dikod mrižu pa u nju inkunja bar po duzine zlatni ribic.
I neka mi neko reče da naš svit ne voli policiju. predočavan materijalne dokaze da su to zlobne insinuacije, kako za mlaje, tako i za stariji svit ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bilo je stvarno dosta tega za vidit. Ali ... zaludu svi mogući tonobili, od mali gradski, priko oni normalni, pa sve do neprirodni kombinacija tipa Porsche Diesel ...
Isto se najviše svita skupilo oko štanda „plavaca“, neka su samo ovi naši domaći, a ne oni iz Nevijorka. Niko niije trenira strogoću, nijedan drug plavi nije nikoga po glavi, i svi su se miroljubivo, sritni i zadovoljni, razišli i krenili svojjin puten. „Plavci“ zato ča su pokazali ljudima da ne grizu, da su i oni judi od krvi i mesa, sa istin problemima ka i svi mi, a mi ostali guštali makar za momenat zajašit moćne makinje koje ćemo teško moć sebi priuštit bez da Fortuna dobro promiša mac karat.
A nemojmo se lagat, i meni je bilo drago ča san trevija na pravo misto u pravo vrime i uspija to sve litretat (fotografirat, za sjevernjake).
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 14:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.