umorno_oko

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

27.08.2011., subota

Vratija se ... Patrik!

Zna san odavna da su bajkeri malo, nako da rečen, posebna sorta svita. Kad rečen „bajker“, onda mislin na čovika koji vozi komad motora, zanamisto kojega bi čovik moga kupit lipo auto. A ne na one ča činidu monade sa svojin prdekavcima, kojima usput skinedu i auspuh ne bi li iz strašne makinje izvukli još kojega „konja“, ne računajuć onega ča vozi.
Nego, vratimo se mi pravin bajkerima. Patriku i njegovome prijatelju Robertu Koletiću, iz Samobora. Svi mi jemamo svoj san, a oni su, bar Patrik, po vlastitome priznanju, jedan od svojih i ostvarili. Kaže da mu je bija san učinit put oko svita na motoru. I kad to govori, svitli mu iz očiju ka maški, i vidiš da govori iz srca. Kad su u peti misec partivali, nisan moga doć, i bilo mi je žaj ka pasu. Zato san reka da ga ovi put moran poć barenko dočekat.
Skupilo se opuno svita u obnovljenome dvorcu Vitturi, i, zahvaljujući brojnim sponzorima i pokroviteljima, ničega nije falilo ...

Photobucket

... za što se, organizacijski, a Bogami i financijski, pobrinila i super-punica, koja je morala sve držat pod kontrolon ...

Photobucket

... jer je Patrikova supruga išla u susret i dolazila sa njin na motoru iz Budimpešte, a Crni je, sa ostatkom domaće bajkerske ekipe, bija u odboru za doček na naplatnin kućican u Prgometu. Fala na pitanju, naravno da nisu došli najkraćin puten do Lukšića. Ko od vas ne bi, na čelu bajkerske kolone, u laganoj vožnji, proša Zapadnin Kaštiliman uz obalu, u smiraj dana.
Fotografi, fala na pitanju, nije nedostajalo, od oni od „teple vode“ ča su slikavali sa mobitelima ... pa do pravi profesionalni meštri. I meštrovic, fala na pitanju.

Photobucket

Vrhunac je, ipak, bija kad se nakon četri miseca familija Grgurić napokon, našla na okupu ...

Photobucket

Niko sritniji od male Patricije. A ni mojoj Vinki nije bilo dosadno. Osin Patricije, tu je bilo još par ženske dice. Izigrale su se i iskakale okolo dvorca, pa se u ovoj vriloj litnjoj večeri i njoj otvorija apetit, ča inače nije običaj kad se nađe meju fureštin sviton.

Photobucket

Nakon ča su se na maloj pozornici izminili svi čestitari, nakon ča je Patrik dobija svoj buket cvića i porciju soparnika ...

Photobucket

... uspija san ga i ja zamolit za jednu fotografiju, za uspomenu. Prvoga čovika do sebe san zamolija da nas slika ...

Photobucket

... a tek kasnije san vidija kome san da moj fotoaparat u ruke. Zvonimiru Barišinu, fotografu Cropixa, meštru od slikavanja munji i gromov navr Kaštili, i ostali vremenski nepogoda. Vidi se odma da čovik zna dva na nogu sa fotoaparaton. Nakon svih tih formalnosti, zapiva nan je Nedo Kovačev uz pratnju Vladana Vuletina, da bi se kasnije feštavalo i pivalo još dugo, dugo u kolopletu školovani i neškolovani glasov.



Nakon Patrikove pozdravne beside, i ja san se pozdravija sa Patrikon, i produžija dalje, u vrilu litnju noć.
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 09:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.