umorno_oko

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

17.08.2011., srijeda

Podvorje u Podvorju

Ovogodišnja svetkovina Vele Gospe i Svetog Roka je bila vrlo sadržajna. Naša, sućuraška, muška klapa „Podvorje“ je izabrala baš blagdan sv. Roka za svoj prvi samostalni koncert.
I nije to bija jedini „prvi“ oti dan. Ka voditelje su izabrali Marijanu, koja jema, ča se tiče tega posla puno „utakmic u nogan“ i neočekivanoga debitanta Ivicu Žegarca Žutoga Kipušu. Pari da najavljijen kojega španjolskoga oli mexikanskoga „dona“, ali u Mašogradu to morate dobro naglasit da ne bi ko pomislija na Ivicu Žegarca Žutoga Ciplića. Jo ludega mista, di nije čoviku dovoljan jedan nadimak vengo i mora jemat po duzine.
Po mome skromnome mišljenju, Žuti se pokaza ka dobitna kombinacija jer je sa svojon konferanson zabavija puno puncato Podvorje ...

Photobucket

... ne da je bilo puno puncato ma su ljudi i po skalan do Glavice sidili.

Photobucket

Neću ni spominjat da je i oni „balkon“ na Glavici, poviše pozornice, bija dupke pun.
Inšoma, Žuti je malo i razbija tremu prvoga nastupa. I sebi, i klapi i još kome. A kome?
Pa da prostite, i meni ...
Jesan i ja koji put snima, i pisa, i meća reportaže na Portal, ma mi je ovo prvi put da sniman ka ono službeno, i to gori u Gospe na Hladi, na misi i procesiji za sv. Roka, i ovo večeras na koncertu.
Tribalo je nadomistit našega @iskrenoga, koji je na bolovanju, i ovon prilikon mu želin ča brže ozdravljenje.
A van se svima unaprid ispričajen ako san ča falija ;)
Molajmo mi sad moj CV, vratimo se na koncerat.
Prilično ambiciozno je zamišljen, da bi se klapa Podvorje, pod ravnanjem maestra Rajmira Kraljevića, pridstavila na domaćemu terenu na premijernome koncertu. A za šlag na tortu, pozvane su i gošće, ženska klapa „Neverin“. I to ne samo za ukras ....

Photobucket

... vengo šinjorine, osin ča figuraju za vidit, itekako lipo znadu pivat ...

Photobucket

Photobucket

... jerbo nisu zaludu osvojile nagradu na Festivalu dalmatinskih klapa u Omišu ove godine.
Svaka čast našin gošćama, ali svi su željno iščekivali naše momke iz sela, koje je maestro Kraljević, uz naporan radi i vježbanje, ušestija u pravu ozbiljnu klapu.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Publika je uživala u pravim starim klapskim standardima, kao i u novim obradama popularnih pjesama, u kojima su se smjenjivali „Podvorje“ i „Neverinke“, da bi sve završilo sa jednom velikom „mješovitom“ klapom na pozornici, kad su, na bis, za veliko finale zajedno otpjevali „Pismo moja hrli tamo“ ....



... nakon čega su nas Marijana i Žuti pozvali na ponovno druženje i dogodine.
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 10:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.