umorno_oko

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

06.11.2009., petak

Nazdravlje!

Napokon je zazimilo kako triba ... zadnje trzaje sunčanoga vrimena smo Vinka, Zakonita i ja iskoristili za još malo prošetat uz more ...

Image Hosted by ImageShack.us

... ili se malo uzverat na vrj Kozjaka, na frišku ariju, do križa na Malačkoj ...
Kako vidite, nije bija problem da i ja ostanen na kojoj slikici, jerbo je Vinka već savladala tehniku, a ako malo i zadrće ruka, Image Stabilizer nije naodmet thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Svakako da nije odmogla ni činjenica da je Zakonita dobila par dana godišnjega thumbup pa je, po zapovidnoj odgovornosti, i Vinka bila na godišnjemu iz vrtića. I po cili dan điravala sa mamicon po Kaštilima, bacala kamenčiće u more i punila baterije za dugu i ladnu zimušu ...
Vrime je bilo lipo, do prid Sve svete, pa smo bili u redovitu kontrolu sezonskih plodova ...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
... vidljivo iz priloženoga, da ovo nije bila prva berba na stablu mandarini headbang ...


... toliko je bilo lipo vrime da san se pripa da ćemo opet stavljat cviće na groblje u kratke rukave, ali je u zadnji tren malo zakijalo ...
Ne baš da je zabililo, ka u unutrašnjosti, ali definitivno je došlo vrime za spremit kratke rukave duboko u ormar.
Nada san se da ću se te dane bar malo na Poljud poć ispuvat, počastit goste iz Purger Vakufa raznin opisnim pridjevima i glagolskin imenicama, ali bilo je ča je bilo ... kako san već napisa pa smo se brat i ja žestili doma kod njega prid TV ekranon, jer je mora čuvat maloga.

Image Hosted by ImageShack.us

Ako ne ništa, bilo je teplije, i nisan se mora osvrćat iza sebe da mi ča ne doleti u glavu headbang ... a i morali smo podučit moga netjaka Tonija kako se navije za Hajduk, jer mali, glede tatinoga radnoga mista, još nije jema priliku za premijerni posjet Poljudu, iako smo se, kako se i iz slike vidi, pobrinili na vrime za propisnu opremu party
Ča je još bilo novega? Paaaa ... malo san prošeta po mome malome mistu, i primjetija nagli razvoj vizualne komunikacije, pravi boom razvoja, otkad san krenija u dijasporu .... sa korištenjen svih blagodati današnje civilizacije ...

Image Hosted by ImageShack.us

... ili sa prevladavanjen trenutne situacije, dokle ne zaživi projekt EKO kaštelanski zaljev.

Image Hosted by ImageShack.us

A ča reć na ovo ... ljudska nekultura je neuništiva, skoro jednako ka i ljudska glupost ...
I kako ovo sve privest kraju ... a da pod ovin tmurnin oblacima, na teškoj južini, ja ne bacin koga kroz ponistru jerbo mi je teško dignit svoju nogu da sam skočin no no
Fala najlipša nepoznatome autoru ove slike, koji mi je ipak, skoro na kraju, u fotofinišu, osvježija dan i vratija povjerenje u neuništivi duh Homo Sapiensa ... sa ovon modernon verzijon bajke o tri praščića:

Image Hosted by ImageShack.us

Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 12:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.