umorno_oko

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

25.04.2009., subota

Napokon!

Spojilo mi žicu STOP Bija Vinki rođendan STOP Dobili smo još jednog ukućanina STOP Nastavak slijedi STOP

... i za ne falit, surfajući bespućima interneta, da buden iskren na www.gadgeterija.net, naletija san na ovo;

"Atari 800XL je odsvirao klavirske i orguljaške dionice, Texas Instruments TI-99/4a gitaru, 8 Inch Floppy Disk bas, 3.5 inch Harddrive je poslužio kao gong, a HP ScanJet 3C je otpjevao sva četiri vokala."

Citat završen. I pa ča je sad? A eto, za jednu raminu od ovi na popisu san ipak emocionalno vezan, to mi je bila prva makinja, ATARI 800XL, kupljen davnih osamdesetih godina prošloga stoljeća, sa ondašnjon full opremon, ej, jema je čak i disketnu jedinicu, duplo brži od ondašnjega Komodorca, a i Spektruma bi ostavija u prašini ... pa mi je malo teplo oko srca kad vidin da i još jema "u pogonu", pa makar služili samo još za ovakove muzičke perverzije. A ni pisma nije loša cerek



Update ....

Je, dočeka san i to, spojilo mi žicu. I opet nije moglo ić po Božju, dozvizdilo mi je više, jedno pet puti san bija u T-centre, i svaki su mi put uzeli uredno podatke, kopirali osobnu kartu, i rekli ono klasično «javit ćemo Van se» ... ali, pogodite iz tri puta jesu li mi se javili. Jesu vraga!
I onda mi je zadnji put puka film, figurativno, naravno, i reka san in u petak, da ako do sride ne bude riješeno moje «preseljenje» da ću lipo cilu dokumentaciju, dobivenu od nji, sa uredno zapisanin datumima, emajlirat u centralu T-coma u Dojčlandu i ujedno i svin HR novinan, od «Slobodne» do «24ure» ... Ovi ča mi je zadnji vazeja podatke se bidan pripa da ću ga tuć, ali san ga razuvjerija, jer nije bidan čovik kriv ča in je cili sistem slinav i lantav, pa san ga umirija. Morete mislit na što san onda sličija kad se ovi bidan pripa cerek
Naravno, uredno su mi stigli računi za treći misec, koje san isto tako uredno i platija, ali jedva čekan da mi stignu, ako i dođu, računi za četvrti misec.
Dokumentacija još uvik čeka ... mogla bi ipak završit u Dojčland, ako mi pokušaju naplatit uslugu koju mi nisu isporučili VLASTITON KRIVNJOM. A to je, za cili misec, cca 300 kn (pretplata na telefon + MaxADSL flat + MaxTV) bez beknit ...
Ali molajmo mi to, eto, napokon je završilo ...
Čekale su me ugodnije dužnosti. Ka npr. Vinkin PETI rođendan. Službeno u subotu 25. 4., iako je pravi bija još u utorak, 21. 4. ali ne bi Gospe Sinjska uskladila slobodni termin u «Gingole» (igraonica) i slobodni dan od Zakonite, tako da je subota ostala ka jedini održivi kompromis.
Iako je rođendan za Vinku počeja odavna. Dobila je od jedne babe mali ormarić sa škafetima za spremit igračke. Ali to nije zanimljivo ka ono ča je dobila od strikana.
Nakon konzultacija od ukućana i svih dobivenih dozvola, stiga je novi stanar u kuću

Image Hosted by ImageShack.us

A kako beštiju triba najpri krstit, onda je uslijedila opća rasprava. I naravno, Vinka je prevagnila sa svojin prijedlogon da se tica zove Cvjetkica. Na što smo mi stariji uložili amandman, da se radi lakoće izgovora koristi skraćeni oblik: CVITA. Pa smo mi dobili Cvitu, a bome je i Cvita dobila nas cerek Svako od ukućani je uredno pozdravi, kad prođe kraj nje na verandi, pomalo se privikajemo na nju ka i ona na nas. Polako se već privikaje pa je počela i «pivat», ako se pivanjen more zvat ono njezino prodorno kreštanje. Više mi onako baca na Katju Kušec cerek ...
Jedva se dočekala ta subota, dizanje pri sedan uri ipitanje: Kad ćemo se više obuć i poć na rođendan? Pa tako svaki pet do deset minuti, sve do ure i po, kad smo krenili. Uopće nan nije bija tlak na trista.
A u igraonicu je uletila ka tajfun ...

Image Hosted by ImageShack.us

... jerbo je tamo ja mislin najboje misto u Splitu za dičje rođendane. Ne, nisu mi dali popust, ali ča je, je, ogromno dvorište sa malin izlazon, jema svakoga blaga dičjega za igranje ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i to za sve dičje uzraste. Uz to ča je pod igraonice, odnosno dvorište, bija pokriven sitnin žalon, dušu dalo za male bauštelce ...

Image Hosted by ImageShack.us

... ali sve u svemu, nakon ča su se neki dobro naspavali i popunili kvorum ...

Image Hosted by ImageShack.us

... stariji su sve to udobno, lagano i uljuljano držali pod kontrolon ...

Image Hosted by ImageShack.us

neki opušteno i smireno, a neki manje više grintavo ...

Image Hosted by ImageShack.us

.... ali i takvima grintavcima je malo laškalo kasnije, kad je torta sa slikom, zamislite, Štrumpfova ...

Image Hosted by ImageShack.us

... došla na red za egzekuciju ...

Image Hosted by ImageShack.us

.... ukratko rečeno, idila, i to bez ikakve ironije i cinizma. Najopušteniji dječji rođendan kojemu san prisustvova, od Vinkinih pa nadaleko i naširoko.
Ali ... svemu dođe kraj, pa i Vinkinome rođendanu, pa je nakon odrađenoga obveznoga dila programa ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i pozdravljanja sa odlazećim malim i velikim gostima,

Image Hosted by ImageShack.us

... tribalo poć doma, lagano odjahat na zapad, u zalazak sunca ...

- 19:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.