umorno_oko

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

09.03.2009., ponedjeljak

Zubić vila ...

Sinoć smo jemali, kako bi ono napisali na CNN-u, BREAKING NEWS, pala je i pokoja suza, i žalosnica i radosnica ...

Image Hosted by ImageShack.us

Dunkve, Vinki je ispa prvi zubić, mlječni, donji skroz naprid, pa sad da me ubijete, je li jedinica ili duja neman pojma.
Taman dokle je prala zube prid spavanje.
Ništa zla, malo smo je umirili, i otkad jon se klimaju prednja dva, upoznata je sa pričon o Zubić Vili, koja će jon prominit mali ispadnuti zubić za nešto kunicacereksmijeh.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovi put smo Zakonita i ja malo modificirali priču, pa će joj zubić vila pokupit zubić ali joj je ostavila kućicu roza boje za štrumpfove ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i unutra nešto kunica. Jedva čekan da se ujutro probudi da joj vidin facu ... a luda je za štrumfovima, jema i već dvadesetak, zajedno sa Gargamelon i Azrielon. Doduše, nije ni tata ništa pametniji po ton pitanju, na poslu mi kompjuter čuva štrumfogasac, a doma mi prid ekranon čuči, oću reč sjedi, štrumformatičar.

Image Hosted by ImageShack.us

Rekli bi zli jezici, kakvi otac, takva i ćer ... ali jema bit da je to nasljedno thumbup smokin jerbo je nikidan od dida napravila slona. Kako je već tata bija magarac, kad je Vinka jašila meni na kostima, onda dida nije moga bit magarac, nego je triba bit mali umiljati slonić pjeva dead ...

Image Hosted by ImageShack.us

... nešto ka Dumbo iz crtanoga filma. Jedva smo je potirali na spavanje da pusti dida na miru burninmadburninmadburninmad
Aleluja. Adio! Dovidova! mahmahmah
- 09:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.