umorno_oko

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.03.2009., utorak

Zidan, ali ne Zinedine ...

SInoćsan ostarija desetak godin. Najmanje. Rekli bi zli jezici da mi je bilo više i vrime ... da se uozbiljin.thumbup Ne, ne bojte se ... nije se ništa zla dogodilo. Dapače!cerek Čak štoviše party
Odlučija san počet gradit kuću. Ne od Lego kocak, takvi san se nagradija, i još ću, fala na pitanju, dokle Vinka nareste ...
Pravu kuću, zidanu, od betona/matuni/bloket ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... evo ovod bi to tribalo niknit. Ako Bog da zdravlja ... i banka pinez ...
Znan, znan, izabra san baš najsritnije vrime za gradnju. Svi krepaju, gredu na bubanj i Opel i City Bank, stenju i puno veći (i teži, i teži ...) od mene ... ali valjda je to tako moralo bit. Simbolično ... sinoć san platija zadnju ratu od auto-kredita. A sutra jeman razgovor za novi. Kredit nad kreditima.
Reka san Zakonitoj, neka sad gre duplo više u crikvu, i da se siti diko i misu za zdravlje mi dat rolleyes
Jesan li lud? ludludlud
Ne znan, možda, ali kraj Maminja sigurno ne mogu doć do izražaja ...
Mora san napravit ovo, more bit i prije, ali stalno nešto čekaš, da se riješi ovo, da se riješi ono ...
Eto, bar jeman, fala pokojnome stricu Mirku, ovo bokunić zemlje, i bar mogu/smin gradit na njoj ... a s obziron na to di radin, je li, glede mede, mislin da se uvatin radit "bez papiri" jema bi Dropulićku sa bagerima za vraton za kvarat od ure. Znate li oni vic o Sućuranima u paklu? Ne znate? Nema veze, ja ga znan. I ispričat ću van ga drugon prilikon.
Jema i žena bokunić zemlje. Ali more sa njin ča ga volja. Ne znate zašto? Ja znan ... i to ću nekon drugon prilikon ispričat. I to je jedan od razloga zašto san OVOLIKO čeka sa početkon/odlukon o gradnji!
A za otplaćivat kredit? Nema zime, lako mi je kad radin tamo di radin, opet će reć zli jezici ... Neka i, neka oni melju i dalje, a ja najbolje, i Zakonita naravno, znan kako je i ča je. I moji radni kolege, naravno.
Čak je i Vinka počela priračunavat igračke u matune i kupe (cigle i crijepove, za sjevernjake) ...
Zasad san meka samo zemlju, kad buden sredija skicu ili bar idejni projekat, staviću i to. Neće bit ništa veliko, ne bojte se. Osandeset kvadrati, potleušica, a ako će VInka ili ko drugi posli dizat neka se sam/sama misli.
Eto, to bi ka bilo to ... dovidova!mahmahmah
A čestitke, ili izraze saučešća, ovisno o afinitetima i mišljenjima, priman na emajlove ...

Update:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zahvaljujući @galebu, evo i malo bolje snimke ... za one koji se baš i ne mogu snać po Sućurcu ...
- 10:37 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.