umorno_oko

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

17.01.2009., subota

Dan posli

Nisan stiga jučer, ali mislin da ni danas nije kasno ...
Ovako lipo vrime usrid zime mislin da se nije zgodilo još odavno, okad je Vinka još u kolicima šetala sa menon okolo, kad bi nas Zakonita istirala vanka da more malo sredit kuću ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a ovi put je bilo tako lipo i čoviku deboto teplo okolo srca, da su i stari morski berekini, naši galebi, guštali u smiraj dana odmarajuć se na kajiću, jer in je dozvizdilo stalno letat okolo i kričat jedan na drugoga, pa san i ja mora izvadit fotoaparat, koji je ionako stalno pri ruci, i to zabilužit ...

Image Hosted by ImageShack.us

... koja idila, a, da čovik njanci besidu ne reče ... sve gre po špagu, sve u svoje vrime. cerek
Od sastanka Politbiroa CK Maškara ...

Image Hosted by ImageShack.us

... pod budnin okon moga dragoga kuma, lanskoga Diogena, a ove godine bi moga bit Sv. Petar, ne po ocu, nego po onome busenu ključi ča ga stalno tišći u junačkoj ljevici, pari da je među njiman deboto ključ od Fort Knoxa ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a ne od garaže na kraj asfalta ...
Sve smo mobilizirali ove godine za krnjeval, ne smimo se osramotit, čak smo i starije prekaljene igrače pozvali upomoć, glede tehnike i ostaloga ...

Image Hosted by ImageShack.us

... samo ča su malo sramežljivi pa se ne dadu slikat. Ovo ča nan je peta roge, to je više od dragosti, nego zapravo, je li, jerbo svi mi radimo za istu stvar. :belj zubo
Jednon davno san napisa, kad san uspija osvojit «Milijunaša» (i «Kariku», u međuvrimenu) i kad Žuti more pivat u crkovnome zboru, onda je sve moguće. Pa tako i da moj kum, gori rečeni ex. Diogen, izgubi okladu. Jerbo se on kladi samo na sigurno. thumbup
Nikidan nan je teta Sanja iz vrtića rekla da gre na Azurnu obalu, ka nagrada na nikoj prezentaciji od ne znan ni ja čeka, lancuni, teća ... nije bitno. Bitno je da smo je i kum i ja napali da to svak dobije, da je to papilova, da varaju narod, da niko nigdi nije iša. blabla blabla
Čak joj je on reka da će jon dat deset (10) euri ako gre. A za osnažit napad, i ja san se pridružija, sa mojon ponudon za deset euri. Prošlo i par dan od otega, skoro san i zaboravija, kad me zove on da spremin devize. Noćas putujedu. Na Azurnu obalu. Tri žene iz našega maloga mista. I nima nan druge, poštena oklada, lipo je dobit, a dikod triba i platit.

Image Hosted by ImageShack.us

Poželili smo teti Sanji sritan put, a ja san je zamolija i za kartolinu sa Azurne obale.
Eto, sve san reka ča san jema. Bija bi napisa sinoć, ma nisan moga. Snervali su me oni naši »Pakleni», jema bit da ne moredu odigrat normalnu utakmicu. Ka da in je trener Goran Ivanišević, a ne oni mali Napoleončić iz Umaga.
Prvi se mačići učidu plivat, a dalje, sritno in bilo! mah hrvatska mah

Mali, mali update: 23:14

Cili dan nismo fermali, Vinka i ja, bili smo samo kvarat od ure doma da se nahranimo ... onako sa nogu, na brzaka, i onda odosmo kod tete Bepine, u Kaštila ...

Image Hosted by ImageShack.us

... koja je uredno zabilužila da nan je iznajmila dva kostima za maškare, za Vinkicu i za mene. I slikali smo se ... a sad ćete vi pitat di je slika?
Na mistu!
Eto tako ... ne moran van baš svaku reč belj belj nut nut moran van ča ostavit i da sami otkrijete ...
I još samo ovo ... davno je reka jedan moj prijatelj ... ne moreš protiv prirode ...
Kad vidin koje malo vatrogasno auto, niman mira dokle ga ne vazmen ... a ovo je zapravo najlipje koje san moga do sad vidit, od mali modeli vatrogasni vozila, prometala, autica i kako i sve još nećedu nazvat i dica i mi koji smo davno prišli te godine, ali još u nan jema bar dva deca maloga diteta. Eto, prizna san, sad mi je bar pinkicu lakše thumbup
A je li ovo vridi, prosudite sami ...

Image and video hosting by TinyPic

... a ako i među van jema još koje malo dite, povirite na SIKU, jema, ono ča se reče, od kombajna priko traktora i bagera, do svake vrste policajskoga i pumpjerskoga (vatrogasnoga, za sjevernjake) prometala. Amen! mah


- 17:48 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.