umorno_oko

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

15.04.2008., utorak

Planiraj, planiraj ...

A kako je lipo krenilo ... prošli vikend je bija pakleni, ali mi je sve bilo lakše podnit jer je Njezino Veličanstvo bilo barenko zdravo, odnosno u postupku zalječenja varičela ...
Tu i tamo bi bila malo kod babe i dida ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a dikod bi se i učinija, onako oprezno, koji đir, ka ča je održanje obećanja @zori i dovođenja u red Onega Bez Duše, tj. njezinega laptopa. Vinka, a pogotovo mala Domina, nisu jemale ništa protiv ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


... dapače, opet je Domina oplakala kad smo odili ća jer da « ... sa kin ću se ja sad igrat ...». Citat završen ... A i Oni Bez Duše, nakon određenoga dišpetavanja i odupiranja, mora je položit oružje. Kad san mu zapritija da ću sest na njega, odma je sve proradilo kako Bog zapovida. Je, jedna od ritki situacija di su mi bili korisni moji gabariti. Inače, još se ne dan, nadan se da ću kalat koji kil, ali nada je slabašna ...

Image Hosted by ImageShack.us


... evo i oko bicikle mi se uvatila paučina, okad san je zadnji put vozija. Uvik se nađe koje opravdanje. Pa mi je najpri bila teretana daleko. zijev Sad kad je teretana otvorena u Vatrogasnome domu, sad mi je i to daleko. Njanci pet minuti na noge headbang
Ali neka ... meni je i dalje najvažnije da je Šefica dobre volje ...
Evo, materijalni dokaz kako je smazala porciju biži i mesa ...

Image Hosted by ImageShack.us


... ali, poslin jednoga rođendana u petak, pita me Zakonita da ča se to mala zarumenila.
Tridesetiosan fibre. headbang headbang headbang
A taman san bija javija prijatelju u Šibenik da ćemo doć ... Ujutro je odma uslijedija demanti, ispravak netočnog navoda. burninmad mad burninmad
A dalje se zna. Čaj, limun, med, očenaš, zdravomarijo, tu i tamo pokoja beštimja naughty ... onako, utiho, da se ne čuje cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Jedino ča mi je, barenko malo, popravilo raspoloženje, je popravak tehničkog parka.
Mislim tu na fotografiranje. Moj dobri, i još uvik, fala na pitanju, ispravni i u funkciji, Canon A530 mi je pomalo posta piz (uteg, za sjevernjake) oko vrata, neke stvari ča bi tija napravit sa njin nisan moga ... i nakon OBVEZNIH konzultacija sa Zakonitom, i uz njezin BLAGOSLOV, nabavija san novu igračku, opet Canon, ali malo jači, S5 IS, bolja optika, bolji procesor slike, a ni koji megapixel više nije zgorega, iako nije presudan, a neću se bunit i ča se more spojit vanjski blic, a mali ekrančić za pregled se more okrićat kako te je volja, pa ne triba lizat (puzati, za sjevernjake) po tleju (po podu, za sjevernjake) ako se oče ča snimit odozdal. A moran priznat i da makar mali djelić krivnje za novi aparat nosi @žuža, jer san kod nje vidija malo stariji model iz iste klase.
Ma da ne bi ostalo sve na rekla kazala, malo san trenira na Vinkinin igračkan ...



... a malo san obaša i kod punice njezin deboto botanički vrtal, zadržavši se ovi put samo na điranima ...



... i tako san pomalo prikraćiva ovi vikend VInkinoga bolovanja koje, nadan se, neće dugo potrajat. Pa i ona neće bit ovako štufa ...

Image Hosted by ImageShack.us


Nego će bit barenko malo bolje volje ...
Neću sad govorit di bi triba poć u subotu ujutro i vratit se odma uvečer, ali virujte mi da ćete bit uredno obavješteni i tekston i slikon, čin se malo naspavan u nedilju.
A dotle, stojte mi dobro i zdravi bili! mah wave mah
E, skoro san zaboravija, kako san ka vatrogasac pratija ovo ča se događalo oko tragedije na Kornatima, malo me je takla ova presuda o isplati odštete za duševnu bol. Ali da vas ne davin, prenosin ovu izjavu @acivija, a kojon se skoro u potpunosti slažen ...



Ma nikako mi se ne da završit ovi post, misli mi naviru bez kraja i konca ...
Mislija san se oću li ovo podilit sa Vama oli ne, ali ovakvi biserni uradak jedne iznervirane čistačice, kojoj je dopizdilo čistit stvrdnute nusproizvode ženskih (radi se o ženskom WCu) fizioloških potreba, zaslužuje da se publicira. A di su ova vrata ženskog WC-a?

Image Hosted by ImageShack.us


Nije bitno ... bitno je samo da postoji još dobar dio ljudi, naših suGRAĐANA, koji možda i ne znaju čemu služi vodokotlić! A ne bi se okladija da znaju i za svrhu toalet-papira ...
A mi oćemo u Europu!
E sad, stvarno, adio! thumbup fino hrvatska mah pjeva
- 10:54 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.