umorno_oko

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

24.02.2008., nedjelja

Đir po leglu svi Čuvitari ...

Kako je i red, svako putovanje na Šoltu, Vinkinu pradidovinu a moju didovinu, počinje u nedilju ujutro, rano, u osan i po sa veza dvadeset ...

Image Hosted by ImageShack.us


... sa našin all round vaporon za transport tonobili, od milja nazvanin "Coto", pravin imenon "Bartol Kašić", rođen ka "Vuk Karadžić" ... još u doba mraka, tako da moremo komodno reć da jema lipi broj utakmic u nogan ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a zašto all round? Pa zato ča ga jema po cilemen Jadranu, eto, ča ja znan, navigava je i do otoka Premude a biće obaša i još koji škoj, ko će sve znat thumbup cerek
Dunkve, molajmo mi "Cota" da pošteno guta svoje milje plavega Jadrana, vrnimo se mi do naše Šolte. Akoštali smo tako Vinka i ja, a tribalo nas je bit troje. Stric Mirko se pripa najave gripe, pa nije tija njanci poć ... ka da je od cukra.
A Šolta, tj. misto Rogač, još uvik spava zimski san. Jedino, ka ča i triba, malo živne vikendon, kad vaki ka ča smo mi dojdedu malo povirit da ne zaboravidu odakle su ...
I ove jedrilice, vezane u lučici, odmaradu i čekadu lito kad će i samozvani vikend kapitani i morski vukovi sa Jaruna, Balatona i Peručkoga jezera rastizat i čenčukat, pokušavajuć u desetak dan godišnjega nadoknadit cilogodišnji nedostatak mora i sunca i onda pričat prijatejima, zelenima od zavisti, svoje lovačke i gusarske priče ...

Image Hosted by ImageShack.us


... naravno, začinjeno komentarima o Dalmošima derikožama i linguzama, koji njih, jadne, oderu burninmad mad da bi mogli živit od toga ostatak godine. Šta naravno, odgovara istini jednako ka i, nažalost, vijest o mome dobitku na Lotu, Bingu, whatever namcor namcor namcor
I tako mi krenemo dalje, u Grohote, i još dalje, u Gornje Selo ... odakle se još davno, pri sto godin, moj dida a Vinkin pradida Filicijo zaputija trbujon za kruvon ...
U ono doba je bija običaj da u fameji najstariji sin dobije ono zemje ča vridi, žene bi dobile ono ča je bilo uz more i ča, u ono vrime, nije vridilo ništa, a oni "između", meju kojiman je bija i moj dida, u svit, pa kako se koji snađe ... Šolta je u ono doba i bila sinonim za mižeriju, nije zaludu bila ona kletva ... dabogda te Šolta dopala ... kad si tija kome ča puno grubo reč ...
I tako je moj dida dospija u Kaštila, sve ostalo je povist ... ili kako bi rekli stari Ameri ... rest is history ...
I opet ja škiva, namjerno oli nenamjerno, ali tako ti je to kad pišeš iz glave pa me priča odvede sama svukud a ne namo di bi tribalo ...
Eto, u malo vrimena san drugi put na Šolti. Današnje vrime i ono vrime kad san ja bija malo stariji od Vinke je nebo i zemlja. Danas dica stoju na Šolti i gredu u Split u srednju školu, di koji i na fakultet, a u ono doba ako si tija dite školovat u grad, triba si plaćat postanarsku sobicu oli stan u Splitu, a danas jedino grubo vrime more bit isprika, da nije vozija katamaran oli vapor ... malo je tramak ali se može. Prvi i osnovni uvjet zadržavanja na otoku. Zašto sve ovo spominjen? Pa zato ča san prvi put rođaku Neni Bavčeviću donija kompjuter, a već drugi put san doša spojit ADSL, znači da su i ta čuda tehnike stigli na škoje ... ča onda triba više i spominjat. Posal ka posal, obavljen brzo, bija je lipi dan pa je bilo grijota ostat u kući, malo smo se zaputili okolo, po suncu.
Ka ča je i red, triba se slikat isprid crikve ...

Image Hosted by ImageShack.us
Vinka i najmlaja rođakova ćer Lucija ...

... koje se ne bi zasramili ni puno veća mista od Gornjega Sela, i to još iz doba kad su sami mišćani gradili svoje crikve, a nije se gradila od gastarbajterski donacij koji bi sa pinezima datima za crikvu provali oprat iz ko zna kojega razloga svoju nečistu savjest.
A kad bi vas ko pita koji je najrašireniji sport u Dalmaciji, puno bi nji krivo odgovorilo nabrajajuć balun, vaterpolo, rukomet, košarku, ča ti ga ja znan ...
Balote, svitu moj, balote, (za sjevernjake boćanje)
Da potkrijepin ovo, samo zbrojite koliko jema po našin mistima zjogov od balot, a koliko igrališti za druge sportove ...
Još je vrime od obida, pa je zjog prazan ...

Image Hosted by ImageShack.us


... ali se vidi da je lipo opremljen, jema i tribine, a bome jema se di i ispeć ča za marendat ...

Image Hosted by ImageShack.us


... jedini mu je minus da je smješten izeđu crikve i kuće od velečasnoga pa se ne smi puno beštimat (psovati, za sjevernjake) kad gubiš na balote ...
Onda nas je zvalo na obid ... nešto smo pomumali na brzinu pa onda opet malo u đir. Kod ovega navodno gripoznoga rođaka, radi kojega je stric umra o straja pa osta doma, nismo ni bili, a ispala je netočna informacija jerbo su otac Ivo i sin Leo Garbin bili na balote .... znači da su ipak bili u voznome stanju ...
Zato smo bili malo obać drugega rođaka, Vicka Kaštelanca. Čovik se ozbilno bavi maslinan, a posli stavljanja firme kako-tako na noge, odlučija se malo pozabavit kućon. Kuća ka kuća, lipo sređeno ali već viđeno, tako da mi se nije dalo ni slikavat. Ali zato je konoba stavrno ništo posebno, Dobro, konoba ka konoba i nije toliko zanimljiva, ali prostorija isprid, koju se uvatija sredit onako po starinsku, stvarno me je oborila s nog ...
Najprin te sa vrat dočeka Čuvita, ka da je živa ...

Image Hosted by ImageShack.us


... sidi na vrju staroga turnja, i čini fintu da čuva stražu ko ulazi i izlazi ...
Na polican su uredno poslagani materijali za prezentaciju da se vidi sa čin se firma bavi ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a među starinskin predmetima su i medalje i diplome osvojene po raznin takmičenjima i susretima maslinari ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pasa čuvara nimaju, jema bit da in i ne triba kraj ovakove zviri ...

Image Hosted by ImageShack.us


... koju smo sasvin slučajno uvatili na spavanju, kako se odmara od dužnosti i obaveza koje svaki pravi mačak jema u misecu veljači thumbup

Tribalo se pomalo i uputit nazad doma. Katamaran je partija u četri ure, i za po ure smo bili doma. Di su ona vrimena kad bi škovacera tipa "Šoltanka" vozila uru i po do dvi, dokle bi takala Rogač, Nečujam i Stomorsku ... ogladnija bi dokle bi doša doma fino fino
Pa smo se lipo Vinka i ja lagano, sa bagajima, uputili na našu Tridesetsedmu i put Kaštili, di nas je Zakonita dočekala na stanici jerbo je Vinka, naravno, ubila oko pri nego smo prošli Brda ...

Image Hosted by ImageShack.us


... i kako ono rečedu, svugdi pođi, doma dođi ... danas, ponediljak, je novi dan, i triba opet poć u vrtić, di se uvik, onako usput, najde i koli lipi motiv za slikavanje ...

Image Hosted by ImageShack.us
Koja lipa slika, čisto more, a? ... Srića da slika ne prenosi i miris :-(

I tako, lipi moji, zdravi mi i veseli bili, do idućega vijađa ...
wave mah wave mah wave mah
- 17:54 - Komentari (22) - Isprintaj - #

20.02.2008., srijeda

Grintav, štuf i neispavan ...

Evo, i da nisan tija, mora san napisat koju besidu ... a i meknit koju sliku. Napala me ova trogirska skupina blogerica, da još maškare, da di san ... evo me, živ, i živahan, dapače, ali kako se, nažalost, moran ravnat po onoj «first business, then pleasure», mora san odradit jedan posal za priranit ukućane, pa onda se prepustit guštima bloganja, drage moje Trogirke ...
Da san koju godinu mlaji, vjerojatno bi i ja činija društvo vašin Zakonitima negdi na debelome moru, ovako se moran snalazit kako znan headbang
Nije ništa zla, nisan još počeja prodavat zabranjene kemijske supstance, nisan počeja trgovat sa artiklima o kojima piše crna kronika, a i nisan se, ne još, počeja aktivno bavit politikon, ka ni utiravanjen dugova. I mislin da tu završaje, bar ča se mene tiče, spisak profitabilnih zanimanja u Lijepoj Našoj, e, skoro san zaboravija na građevinu ... moju rak ranu.
Zašto rak ranu? Pa zato jer mi je kreditna sposobnost na nivou pasje kućice, i to nisan baš siguran je li i tolike da bi ja sam uspija stat unutra. A jeman lipi komad zemlje za gradit ... i kad izračunan sve redovite troškove, moju i Zakonitinu plaću ... opet mi fali plaća jedne prosječne Kerumove blagajnice u samoposluzi. Ako mi se ne dogodi da mi Punto poloče, ili poždere, whatever, cilu akomulaciju u jedanajsti misec da se tek deboto sad oporavljan ...
Ne bi o iznosima, ne, nije nikakva tajna, jer san svjestan da bi možda i ovo ča dobijemo žena i ja nekome bilo lipo, a najmanja mi je namjera da nekoga uvridin. Ako koga zanimaju iznosi neka mi se javi priko emajla pa ću mu ja uredno odgovorit.
Evo, štufalo me odma ovo pisat glede tematike, pa san bija popit kafu, da malo dođen sebi ...
Zašto nisan napisa ništa ovo desetak dan, deboto i dvi nedilje ... mora san radit. kako mi je još uvik glavna priokupacija priprema za tisak, dopalo me sredit jedan lipi posal, ali kako san, da prostite, deboto na kraju hranidbenoga lanca, svi su svoje po komodu obavili, a ja neka se da prostite je**en sa rokovima, a sve je priša, a sve je panika. Pa kad napomenen kome da ne postoje hitne stvari nego samo ljudi koji su zakasnili, onda me puno nji nakrivo pogleda ... najrađe bi koga posla, a ne smiš, nije, kako bi naši političari i analitičari onega ča rečedu političari rekli, nije oportuno ...
Opet ja o čemu ako neću o rješavanju stambenoga problema ... jeman lipi komad zemlje, sa vodon na zenlji, priključkon na kanalizaciju, more se gradit, na putu je, deboto usrid mista ... jema žena, odnosno nima još ali jon je pape obeća, lipi komad zemlje malo dalje, nije baš da se smi gradit, a i imovinsko-pravna situacija dotične čestice zemlje je za knjigu napisat, a ne obični post grintavoga, štufoga i neispavanoga četrdesetpetogodišnjaka. I to kakvu knjigu, ja mislin da bi film snimljen po toj knjizi bija hit na svin box-ofisima po Americi i šire, a na temu «Kako zajebat bližnjega svoga ...» ... nećemo u detalje, ne još, ali kad dođe vrime, bićedu cila Kaštila izlipljena sa plakatiman i skraćenon pričon. Biće i fotografija, ne bojte se ... da ne bi kome opa obraz, ako ga još jema ...
Ljudi moji, zamalo san se izlaja ... nije meni krivo ča ON jema, nego da meni, oću reć Zakonitoj, da moje, odnosno njezino ... ajme meni, puno san i reka ... kvragu i imovinsko-pravni odnosi, uvik te, pri oli posli, snađe škandal. lud namcor
Uvik mi ostaje zadnja mogućnost: prodat ovi komad zemlje, i odselit negdi tri okuke iza vukojebine pa kupit stan oli kakvu kućicu u cviću. Doduše najvjerojatnije negdi u pasivnin krajevima ...
Ostaje mi samo mala majušna nada, igre na sriću ... ali i to je sve tanje. Milijunaša su ukinili, jerbo je, kako su niki pametni napisali, dosadija. Ajde neka! Na «Kariku» me više i ne zovu. Valjda su se pripali da ću in ovi put odnit pineze headbang cerek
A ovi novi kviz «jedan kontra sto» još nisan prokužija.
Loto neću ni spominjat, dobija san od nove godine sve skupa sto kun, ništa mi ovo nije drago ...
Kako vrime odmiče, sve više počinjen sličit na ovega na slici ...

Image Hosted by ImageShack.us


... oli, da buden još slikovitiji, ja san na donjoj slici, livo fino

Image Hosted by ImageShack.us


Kako san se već izjasnija, za navigavanje san, na moju veliku žalost, prestar, a i ono ča san opisa u drugome pasusu svakin danon sve više gledan i razmatran kla izgledniju mogućnost ... kad se sitin jednoga moga deboto susida, svaki put kad izađe sa Bilica kupi novi i bjesniji auto, oli motor ... i onda staneš pa se pitaš ko je ovde lud, a ko zbunjen ... i ko koga ...
Eto, malo san se ispurga, nemojte mi zamirit, a još san puno tega tija napisat ali san se na vrime ferma. Neka, doće vrime ... pomalo ... niko nije zanavik!
P.S. Danas se ipak dogodija jedan mali mirakul, kad san od jednoga da ne rečen autohtonoga Sućuranina dobija kalendar «Noć u Imotskom». Osta san bez riči! Zaboravija san se čoviku i zafalit! Zato bi to volija ispravit ovin pute. Fala Ogi!I Fleki također! thumbup partynjami

Image Hosted by ImageShack.us


I ne mogu više gledat na oči, poćemo skupa Vinka i ja kod babe, kad je vazmen iz vrtliča. Ja ću ubit oko, a ona neka malo zajebaje babu ...
mah mah
- 15:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

09.02.2008., subota

Finile su i ove maškare ...

Baš mi se nije dalo ove dane ništa pisat, jerbo san se naposta u ove dane od maškar, a ionako su mi već neki prijatelji prigovorili da san posta skriboman.
Reka san da ću odradit i maskenbal. Najprin je tribalo Vinkici objasnit da ona, ka rekonvalescent, ne more poć, iako je već bila izabrala masku ...

 photo vinka_maska_zpsbq1huncw.jpg
... ovi smješak je bija samo na početku. Kasnije je bilo i plača kad smo je ostavili doma ...

... i nima i puno, ali ću od par dobri slik izdvojit samo par ekstrema: najmlađega sudionika maskenbala, koji po roditeljskin izjavan jema nepunu godinu i po ...

 photo dite_zpsxkveqqvi.jpg

... a ka dodatak temu i jednu iz rubrike kad starci prolupaju ... iako mi za ovo starci slijedi barenko metla po kostima ili nešto čudno u kafu burninmad burninmad kad doznaju, zato je moja srića da dotične dobrostojeće gospođe ne čitaju moj blog. Jedino me more ukopat ako me neko od blogera, ili napose blogerica, špija dotičnim damama ...

 photo mirjana i vesna_zpsxpgzhdhv.jpg
... skužajte na lošijin slikan, nisan van ja "Foto Diogen" ...

... neću nikoga spominjat, samo ću je pogledat zaliven zujo pjeva ...

 photo blansa_zpsfvf0x6nr.jpg
... polublogerska muzička postava, prije početka svirke ...

E, da, skoro san zaboravija, jeman ekskluzivnu sliku sa našon Admiralicon, koja je i u Splitu osvojila nagradu za masku ...

 photo admiralica_zpsr730b5y8.jpg

... i tako je, posli sve barufe, nastupilo doba korizme i odricanja. Sinoć smo održali sastanak krnjevalskoga odbora, kako se ono reče, REZIME, i da ne ispadne «falite me usta moja» deboto svi sritni i zadovoljni. Baš da smo jednoumni, i nismo, ali ono ča smo jemali jedan drugoga poslat u materinu i spominjat bližu i dalju rodbinu, to smo učinili ponaosob, pa nismo valjda Vlatka i Đikan da se karamo (svađamo, za sjevernjake) priko medija, ma kakvi bili, je li ...

 photo nji_dva_zpshl37aegl.jpg
... kontra ovi ne pomaže ni kloniranje ...

Sad su na redu malo blaže teme ... da ne buden sad zločest pa reč državni terorizam uništavanja književnoga jezika. Još nazad deboto dvista godin, u doba hrvatskoga narodnoga preporoda (neka mi oprosti moj profešur povisti Guste ako san ča krivo napisa) naša se pametan čovik pa je pomalo uvedena štokavska inačica jezika ka hrvatski književni jezik. Tako da Višaninu ne triba prevoditelj kad dođe u Zagreb prodavat ribu, dovoljno mu je završit osnovnu školu i znat rvacki jezik da bi se po ciloj državi sporazumija.
Da se razumimo, ne mrzin nikoga, ali, dozvolit ćete mi, volin najpri svoj dijalekt sa kojin san naučija govorit pa onda književni jezik, pa onda sve jazike ovega svita. I naravno da to pravo, koje dajen sebi, ne odričem nikome drugome. Niti pokušavam svoje NA SILU naturit nekome drugome. Nadan se da san u globalu objasnija svoje stavove.
Danas, silon prilika, i napretkon tehnike, dica gledaju gomilu crtanih filmova, koji su sve više sinhronizirani, jer je to ka ono manje zlo nego tlaka tipa «tata ajde čitaj mi slova» ... iako mi ponekad dođe da Vinki čitan slova, radije nego pustit HR prijevod koji pari ka šesta bevanda «Gruntovčana» ... ili ako je i koliko-toliko književan prijevod, onda u profiliranju likova, još od Stuarta Malog, prvog sinhroniziranog filma za djecu novije generacije, imamo prepoznatljivu šablonu: recimo u «Stuartu» ... od dvije mačke, koje su likovi u filmu, Zvonkec je, naravno, gospodska mačka, kaki u pijesak, i naravno, Zagrepčanin, da ne rečen Purger, a štraca (stara krpa, za sjevernjake) od mačke, Ante iz Kante je, pogađate, Dalmatinac, naravno, neodređenoga geografskoga podrijetla jer prevoditelji misle da je dovoljno u izričaju malo oteeeeezat di koji samoglasnik da lik zvuči ka Tovar, kako nas počesto časte oni sjevernije od Velebita ...
Mislite da pretjerujem? Poslušajte, naravno sinhroniziranog, Šreka 2 i 3, «Zebru trkačicu» i skoro svaki noviji sinhronizirani naslov.
Ili samo pogledajte ovaj mali isječak dolje ...



... jer ako prijevod imalo triba bit ravan originalu, onda je «Picek» ili po naški «Pivac» triba bit sa Jaruna ili neke slične blatne lokve u unutrašnjosti ...
Ali neka, ne isplati se živcirat okolo tega ... pri će Oni svome Milanu ili Maminju, whatever, nać daleke pretke iz Hrvatskog Zagorja nego ča se nešto promini po tome pitanju ...
a nama ne ostaje ništa drugo vengo dicu zarana počet učit engleski.
Davno je to bilo kad san se smija Jošku Čelanu, pri dvadesetak godin, dokle je bija filmski kritičar u «Slobodnoj Dalmaciji», kad je za film «Oficir i Gentleman» napisa da je to samo još jedan vid američkoga kulturnoga imperijalizma ... o kako je bija u pravu.
Oprosti, Joško Čelane, ma gdje bio ...
... sad, kad vidin da ima i gorih stvari od tega ča si ti bija napisa. Amen!

Update: Velika ljubav Kaštelanskih maškara ...

Mislija san meknit maškare ad acta za ovu godinu, ali jema bit da mi nije suđeno headbang headbang headbang
Evo, njanci pri kvarat od ure, napa me je ne znan bi li reka drug oli gospodin Grozdanić da san mu minira web stranicu.
Nisan zna bi li plaka oli bi se smija. Da pojasnin, dotični je član udruge "Poklade" iz Donji Seli, a oni opet sebe nazivadu Kaštelanska krnjevalska udruga. Jesu more bit najstariji, ali isukrsta mi, nisu jedini, jema nas tri udruge. A nisan sigur jesu li i "Kaštelanski" jerbo in je vrhunac krnjevalske sezone Riječki krnjeval, a ne pokladni utorak u Kaštila.
Najpri, ja minat stranicu NE ZNAN.
I kad bi zna, jeman pametnijega posla nego minavat nji ... neš'ti Pentagona ...
I naposljetku, web stranica KKU Poklade RADI, pa uopće ne razumin zašto me je dotični napa. Tužit ću ga našoj udruzi pa ćemo i to vazest u obzir kod osude Krnji za dogodine ...
A do tad, eto van link, na livu stranu ekrana pa malo doli, na Maškadur, Donjokaštelansko glasilo od maškar, pa ga morete i pogledat, ako baš oćete.
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 22:00 - Komentari (28) - Isprintaj - #

02.02.2008., subota

Mašogradski krnjeval 2008.

Konačno je svanija i ti dan ... probudija san se rano ujutro, ka zec, i prvo ča san napravija je upalit kompjuter i povirit vrimenasku prognozu. Tu i tamo koja kapljica. Kažu mjestimično. Znači, kako koga dopadne ...
E, i tome smo doskočili. Nikidan je bila misa za maškare, i dugo san se mislija oću li poć oli neću. Crikva nan se priuređije pa nisan tija da sad radi mene pade krov, a još ga nisu ni završili kako Bog zapovida.
I tako san se prigorija, i za opće dobro iša tamo, izmolija onako, na plejbek, jerbo po molitvi i ne znan, i jema bit da se i Oni Gori smilova pa je malo ferma svetoga Iliju. Biće mu reka da smo dosad deboto svake godine okisli, pa da nas bar jedan put mola na miru.
Jedna mala digresija: kad smo napokon užgali krnju, posla mi je prijatelj Denis poruku da sad napokon moremo otključat vrata od crkve da don Senko izađe vanka, da ne triba više molit da ne padne kiša.
I tako, malo pomalo, najpri je tribalo spremit Njezino Veličanstvo, jerbo jon je ovo bilo vatreno krštenje u povorku, išla je sa ekipon iz vrtića i ona je tribala bit mala žuta princeza ...

Image Hosted by ImageShack.us


... i nismo odmakli daleko, odma ispod kuće smo naišli na dvi tete iz vrtića, pridali štafetu i krenija san dalje na zadatak. A on je glasija: kako napunit karticu od digitalca sa slikan od maškar. Najprin od bandire. Kako bandiru mora nosit fetivi Sućuranin, izbor baš i nije bija veliki. Panca je bija spriječen, rekli su zli jezici da mu cura nije dala, ali kako bilo da bilo, Kengija je dopala bandira ...

Image Hosted by ImageShack.us
... nije ovako Ivanišević nosija državnu bandiru na Olimpijadi ...
... a odma za njin male i vele mažoretkinje, i gostujuća, ka i lani, lušićka glazba ... i tu negdi je završila kolika-tolika ozbiljnost, a nastupija je raspašoj nut zujo nut ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


.... najpri, kako nan je Bog da lipo vrime i izašlo je puno svita vanka, tako je i «Mašogadur» prokurija ka salata ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a i dice je bilo puno ove godine, ka i lani ...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


... ovi baš i ne spada u malu dicu, ali činićemo fintu da je pa na ditinjstvo ...

Image Hosted by ImageShack.us


... onda dolazi Vinkina ekipa ...

Image Hosted by ImageShack.us


... pa onda za njiman stupaju ipak malo starija dičica ... koji preferiraju zimske sportove ...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
... ovi je ka malo zaluta, ali on kaže da je mlad u srcu ...

... služeć se sa svin mogućin i nemogućin pomagalima za ozvučenje. Na ovome razglasu i pripadajućemu vozilu bi mu pozavidija i Grunf iz legendarne grupa TNT

Image Hosted by ImageShack.us


Jemali smo ove godine i pravu koridu, sa bikon na koliciman iz Getroa ...

Image Hosted by ImageShack.us


... košarkašku ekipu «Lakersa», skupa sa navijačican, doletili drito iz Los Angelesa ...

Image Hosted by ImageShack.us


... male nasljednice Tine Erceg, kaštelanske gimnastičarke ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a i kulturno smo se uzdizali. Vidi se da se naši mišćani volu obrazovat, pa ni u vrime od maškar ne molaju priliku za čako naučit, bilo na psihosocijalnoj bazi ...

Image Hosted by ImageShack.us


... bilo ka kulturno uzdizanje, za one ča in nije tovar ugazija na uvo ...

Image Hosted by ImageShack.us


... kako smo mi svima okolo bili lipo u goste, tako i nan dolazu ljudi, iz bližega i daljega ...
... najpri dvi solinske udruge ... crvena i plava ...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


... od naši mili i dragi susjedni kaštelanski krnjevali su nas svojon nazočnošću počastili samo Glavograđani, jema bit da se ONI DRUGI još nisu vratili iz Rio de Janeira ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a Vranjičani su ka i lani došli brodon ... drito na mul, pa su bar na miru mogli gledat kako užižemo krnju ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a ovi su baš potegli izdaleka,

Image Hosted by ImageShack.us


... i svaka čast gostima, i fala in lipa, ali ipak, naš forte su uvik bili i biće domaće slike ...
od planinarskoga doma ...

Image Hosted by ImageShack.us


... pa sve priko Maminjove prodaje svojih robova u plavome. Šteta ča se ova dižgracija sa snimkon Gospodina Celzijusa dogodila kad su pripreme već bile gotove headbang headbang ali i ovo sa malin iz zadarskoga zaleđa mirita svoju slikicu ...

Image Hosted by ImageShack.us


ili klasične vatrogasne priče ka iz one priče o duplerici iz Plejboja, koja završava na ... i tata bi, sine ...

Image Hosted by ImageShack.us


ili nove zubne ambulante u selu. Srića da je Hrvoje rođen u Sućurcu, pa će bolje razumit nego drugi ...

Image Hosted by ImageShack.us


... pa sve do one Žute zgrade na Sokolani, ča na sjevernu stranu jema jaču ogradu vengo na Auschitzu ... valjda da stanari ne bi bižali ...

Image Hosted by ImageShack.us


i novonajavljene «čija je ono divojka» pauk-službe ...

Image Hosted by ImageShack.us


... pa sve do, po mome skromnome mišljenju, favorita za prvu nagradu povorke, odreda za obranu ZERP-a

Image Hosted by ImageShack.us


na čelu sa našon admiralicon ...

Image Hosted by ImageShack.us


... koja mirita i malu snimku, jer se to sve ne more samin fotografijan prikazat ...



I na kraju, zna se kako se krnjeval završaje ... naravno, nakon ča su se svi znani i neznani slikali uz Krnju ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




E, a da ne bi i ovi krnjeval završija ka i svaki drugi, donosin van ekskluzivnu sliku sa Diogenom ...

Image Hosted by ImageShack.us


Dovidova, zdravi i veseli bili ... a ja gren na maskenbal!
A gori, ka u priči ... bilo je svega, od mlađi juniori, koji su samo skakali okolo, pa sve do časni starina ča su se dokopali prve katrige i lagano uz piće napasali oči i uši sa razigranon mladosti i njiovon pismon. Ali o tome drugon prilikon. Sad (23:44) gren malo ubit oko ... a nastavak slidi ... Zdravi bili!!!
mah mah mah
- 19:22 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.