umorno_oko

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

30.01.2007., utorak

Lassie se vraća kući (Kičmatrans 3. dio)

Image Hosted by ImageShack.us

Kako se ono reče, deja vu, ilitiga već viđeno. Ali nije mi radi tega nimalo lakše burninmad burninmad
Evo, treći put kupin svoje krpice i selin. Moj poštenjačina od stanodavca je, iskren kakvi već je, proda stan, iako smo bili "potpisali" na godinu dan, pa ja nakon njanci šest miseci moran vanka. Iako se kleja u dicu da ga neće prodat, jer, je li, jema on dvoje dice. Kad mi je reka da je proda stan, pita san ga da oli su mu dica pobigla od kuće, kad ga sad prodaje, pa mi je reka da ga ne zajebajen, da je to njegov stan. Je, čovik je u pravu. Čovek, drug i starešina, kako bi reka Robi K. iz III. a. Jema glavu za četiri noge, kako bi mu reka Strikan iz "Veloga mista". nut
A neka, pravo mu mu budi ... ne reče zaludu naš svit "ča gledaš to čekaš ...", opremija mater u dom da more prodat stan, a ja san mu na kraju poslužija samo zato da ne stoji stan prazan par miseci, i za ubost par iljad kun. Eto, da i ja učinen dobro dilo pa malo pomognen sirotinji. puknucu puknucu
Neka mu bude, ne želin zla nikomu, pa ni njemu, ali stignit će ga, pri oli posli, ono ča je on drugomu radija. Nisan baš sigur da će i on ostarit okružen najbližima i najdražima. Amen!

Image Hosted by ImageShack.us

A meni ostaje samo da Kičmatranson, naravno uz neprocjenjivu pomoć dragih dobrih ljudi, pomalo prinesen sve svoje krpice na drugo misto. A di, pitate se vi?
Tamo di san već bija! Iako su mi mnogi dobronamjerni i manje dobronamjerni, rekli da san moga nać čako i bolje. Jesan. I ovo odakle selin je bilo bolje nego ono gori. A dogodilo se ča se dogodilo. I zato ću ovo sve svatit ka jednu veliku pokoru i prst sudbine da nisan triba ni selit odozgara, di se sad opet vraćan.
I zato, Lesi se vraća kući ... ...
A odozgar gren samo u svoje. Makar diga šator na onemu bokuniću zemlje ča ga jeman.
Ako u međuvremenu moja žena ne dobije svoju OBEĆANU ZEMLJU. Koju su jon otac i mater obećali. Ali brez obzira na nji dvoje, mislin na oca i mater, i njiove najbolje namjere da pomožedu svojoj ćeri, tot je u pitanju jedan drugi "poštenjačina" i "dobročinitelj", prema kojemu je ovi moj gazda ča je proda stan najobičnija lagana prehlada. Ali o tome nekon drugon prilikon ...
E, a sad mi je dosta odmora. Gren nosit kašete. Da odradin pošteno ovi par dan dopusta na selidbu ča san ga dobija. Dovidova!
- 10:08 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.