umorno_oko

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

11.03.2006., subota

Skoro pa snig!

Baš mi je smišno kako oni mislu da i ja ništa ne razumin :-) Baš me nije bilo odavna ovod, a ča ću Van se pravdat, znate i sami ... ne da mi se, a i neću pisat baš svašta, ma san ovi put mora nažvrjat koje slovo ... da prostite, Vinka je sa zdravljen kako - tako, više san se i navika na ove njezine zviz-viroze da jema fibru danas sutra nima, prve je pute to bilo malo šokovito ali čovik se na sve navikne ... Ovi put nije Vinkica glavna vjest. A nisan bogami ni ja. Nego Zakonita. Da oprostite, počela je radit. Je da se ustane u 4.30 da prispije na posal, je da Malu ne vidimo deboto cilu sedmicu jerbo je na vazdan kod babe Slobodne, ali lakše se diše. Svakako. A Vinke se ionako naguštamo priko vikenda. Kad pustimo babu da malo odane. I da se naspava. Jerbo se od Vinke ne more njanci poć popišat. U tri po ponoći, odo baba po zovu prirode, eto ti male na vrata. I ajde s njon u kužinu pravit mliko, našopa je i svi sritni i zadovoljni. Do devet uri ujutro. To je za nevirovat. Meni i Zakonitoj po uru vrimena neće da zaspe, a kad je kod babe, na uru se sama zaputi u sobu i uspenje se na posteju. Da nisan vidija, mislija bi da me ko zajebaje ... valjda nan je tako suđeno po onoj "zajebaji ti svoju mater", a niko nije nikad reka "zajebaji ti svoju babu". Mogu bubat glavon o zid, ali to se ne more prominit. I točka!
A naslov? Skoro pa snig? Je, bija je i pada, ali ni blizu ka lani, pa nismo jemali skijaško natjecanje od vele do male pruge. Kvragu i snig i ko ga je nazva "dječja radost". Samo bi citira jednoga moga prijateja, silon prilika naseljenog u našoj dragoj Metropoli. "da mu je bija drag snig dokle ga nije mora prvo jutro gratat smrznutoga sa šofer-šajbe". Citat završen!
Kod nas od sniga koristi moredu jemat samo tvornice gipsa, privatni ortopedi, a bogami i autolimari.
I dosta, za večeras. Gotojo! rakla bi Vinka

- 22:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.