umorno_oko

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

26.11.2005., subota

Jema puno lipi stvari, ali ne smin kazat!

Kocka, kocka, kockica ... Eto, odma u naslovu odgovor onima koji su mislili da san plavuša pa da ću napisat na blogu ono ča san potpisa da ne smin reć! Uostalon, malo se strpite, pa ćete i sami vidit. Ovo je ipak Vinkin blog, a ne moj :-)
Samo me je straj da je ne razmazimo. Bija san nikidan na Velesajam, i donija naramak pričica za Vinku. Bija san opet pri par dan u Zagreb, i opet gledan ča ću jon uzet. Upa san u prvu butigu od Turbolimača, i već san tija uteć vanka jerbo mi se parila mala i nikakva, a onda san sinja iza kantuna pomične skale, i nije mi vrag da mira, mora san poć vidit. NA ČETIRI PODA je butiga!!! Srića da nije Vinka bila sa menon, ne bi je istira vanka za tri dana. Ionako san se namučija dokle san jon strika Nevena istira vanka, jerbo je i on bija sa menon u radni i svečani posjet Metropoli. A pravo da van rečen, nije se ni meni dalo vanka. I ja san oti momenat poželija bit jedno trideset i kusur godin mlađi. Ajme blaga božjega. Onda san se jedva maka, i uteka vanka, na oni led. Nije baš da su krepavali pingvini, ali bi te lipo ugrizlo kad bi se zajeba pa udahnija duboko, šta od leda a malo šta od čiste arije. Ali neka. Nismo putovali zaludu. A zašto smo bili gori? Vidi naslov :-)
Potpisa san da ne smin ništa reć. I gotovo :-)
Ako van rečen, onda bi vas mora ubit, a ne gre mi se baš u Haag zato ča je neko kurijoža. Ili lajav! Eto, ja toliko. Onima najkurijožastijima među van, poručujen da se strpite do 29. 12. u 20:00. Eto! Moran poć, jer je mala nervozna, a tili bimo iskoristit koju zraku sunca, a i baba Slobodna je nije vidila skoro cilu šetemanu, pa me je udušila da je malo doveden.
- 10:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.