umorno_oko

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

14.11.2005., ponedjeljak

Babina guza!

A šta je ovi moj otac naporan sa ovin slikavanjen ... I je, da znate. Ne moreš pobignit od prirode, babina guza je babina guza ma koliko mi šutjeli o tome :-)
Mislija san da je to pluskvanperfekt olitiga prošlo svršeno vrime, kad se Vinki normalizira ciklus izbacivanja fekalija, ili da buden razumljiv, kako je počela redovito kakit, kako je počekla jist "normalnu" spizu ... ali jema bit da se neman vratila ... i sad trči okolo, sokovi, ljekovi, pišiću, kakiću ... pa ajde budi pametan. Svak ti kaže drukčije, i ja bi sad triba bit Mengele pa isprobavat na svome ditetu raznorazne teorije. Ne, hvala! Uzdamo se u prirodu, pa ćemo vidit za koji dan. Valjda će sve bit u redu, radit ćemo kako je dotorica rekla. I gotovo!
Je da i mene srce zaboli kad jon ne smin dat čikolatu, ne smin je ni ja jist isprid nje, da me ne vidi pa počne ronzat. Teško je, ali izdržat ću. Ne smi vidit čikolatu njanci na reklami!
Ali zato je uvatila pik na njoke :-)
To je na strika Nevena, ne more sve bit na babu. Jučer ja u matere jin njoke, a ona oče sest na mene, i oče kućerin. Pomalo, nabada kučerinon njon po njok, i u justa, I bogami, ne pršče i ne baca, ali kad je koji njokić iznervira pa nikako neće u kučerin, lipo se ona maši desnon rukon pa neposlušnika ručno utira u justa. Neka se zna ko je gazda! Kad smo već kod strica Nevena, išla je u njega ka da i nije bija osutan šest miseci. I još plače kad je, onakvi nikakvi posli puta, sa očima na po koplja, iša doma leć. A Vinka udri u plač. Do ponoća nije zaspala. Ovo je mašo!
Fala na pitanju, Zakonita više ne radi. Sad se svi moremo malo više naspavat, a meni ne ostaje ništa drugo vengo kampirat doli kod staroga kampanela, na Rivi. Doli, na Kampanelu, jema najviše golubi. Valjda će mi se posrićit ako me koji golub posere. Samo moran onda molit boga da ne bude gripozan. Pa da mi umisto šestice na Lotu peškan onu pernatu gripu. Eto, sa kakicon je počelo pa neka tako i završi :-)
Valjda se nisan ni ja u Onega Gori nabaciva kamenjen pa će se i mene koji put sitit.

- 22:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.