srijeda, 19.01.2011.

Pozivajuća

Morala sam ti prići i poljubiti te usne putene, pozivajuće, tako grešne i slatke.
Utopiti se u poljupcima tvojim i izgorjeti na rukama tvojim.
Bilo bi tako lako zaljubiti se u te i tako loše ..
ali ne mogu si pomoći
jer probuđuješ poeziju u meni stoga vičem: „Uzmi me! Otmi me! Obljubi me!
Ispuni me zvijezdama i crnilom dok treperim zarivajući se u te i obgrljujući te nogama.“

Voli me kao nikoga do sada. Prepusti se. Opusti se. Razdiri me. Otkači se. Vrišti. Grizi.
Voli me na sve načine i spavaj pokraj mene da osjetim težinu tvoju
te slatkoću tvoga daha i mog okusa na njemu.

A kada jutro svane i cvrčci nas probude ... nasmiješi se i ponovi .. i ponovi sve ..
prvo nježnije pa žešće dok ne nestanemo u noći.

- 11:29 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

The T Word

Fairies keep the rain away and I will have a happy day cam the wind remove the cloud a clear blue sky from miles around fairies keep the rain away and I will have a happy day

Other places

http://www.youtube.com/user/tihaana
http://maerathestrong.blogspot.com/