TYCHE

utorak, 30.01.2007.

One of the kind

One of the kind

Dao si mi dodir plamena
Vršcima prstiju takao mi dlanove
Dopustio tišini da mi pokaže nepoznato lice
I kao da ponovo učim hodati i govoriti
Pokazao mi kako zvuči voljeti
Kroz otvorena vrata svog svijeta
pružio mi obje ruke
I darovao iskorak u vjeru

Kako si me pronašao i prepoznao
Pažljivo zatvorena soba ogledala
Kojoj nitko nije remetio mir

Jedini od vrste
Koji ne pamtiš svoje snove
Obilježen i progonjen nemirom
U kojem snu si me vidio
Kako si me pronašao i pozvao
Kroz tkanje vremena svih mogućih sada

I još ne znam prepoznati nit
Jesam li to tebe čekala
Dok sam zatvorena promatrala
Dok sam sve svoje sile držala
Kao štit od mjesečine i plamena

Jedini od vrste
Vratit ću ti otete ključeve tvoje duše
Jer si me pronašao i pozvao
Kroz tkanje vremena svih mogućih sada
Pronaći ću za tebe mir

"Copyright © 2003. A. Roosa"

- 13:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #