Cursors

neznam.... - u mom životu sreća je vrlo kratka....a bol i patnja tu su stalno.... - Blog.hr

neznam....

subota, 07.01.2006.

stvarno neznam....eto opet se osjećam kao da nikom nije stalo do mene.....
koda su me svi napustili....ostala sam sama.....samo plaćem....neznam šta bi drugo...
samo suze me nisu još napustile......nikog nema kraj mene......sad kad ih ja trebam....
potpuno sam sama......ni sama neznam što osjećam..........
s dečkom sam se opet nešto malo posvađala.....a sve je kriva moja ljubomora.....
a nemogu si pomoć kad ga volim i stalo mi je do njega....nebi podnjela da me ostavi
zbog druge ili da me prevari....ne nebi to podnjela.......on mi je sve.....samo njega još imam...
svi su me drugi napustili......a sad se i on nešto ljuti......stvarno više neznam ima li smisla ići dalje....
stvarno neznam..........

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>