Cursors

sretna...ali i tužna.... - u mom životu sreća je vrlo kratka....a bol i patnja tu su stalno.... - Blog.hr

sretna...ali i tužna....

utorak, 20.12.2005.

ej ljudi moji....nisam vam dugo pisala i puno se toga dogodilo....
evo malo sam bolje ali ne baš najbolje.....pa da poćnem....
evo u nedjelju sam bila u disku....bio je neki tulum...nešto
nem pojma....većer prije bila sam s dečkom i sve je bilo super...i onda najedamput
neznam....nešto se naljutio...i ja sam samo rekla da idem doma.....u nedjelju kad sam ga pitala jel ćemo se vidjet samo je reko ne......i tak sam ja sa frendicama otišla na taj tulum.....
i bio je tam i moj najbolji frend.....a stvarno mi je super frend i nikad nebi imala niš više od prijateljstva sa njim...........i kaj ja znam neš smo se zezali i ja sam ono ''plesala''
s njim........ono zezancija.....i došli su neki ljubomorni klinci i slikali nas.....i ja si sad mislim kaj on će to vidjet ja ću mu sve objasnit i sve će bit super......ali te budale su ga nazvale i isprićeli mu svakakva sranja........i neznam kaj se dogodilo nešto smo se prepirali i on mi je reko kao....ideš mi na k****.....
i na to sam ja naravno poludila......i jednostavno sam mu poslala da to tak više nejde...da je gotovo........ali je on meni tak tužnu poruku poslao da sam ja samo poćela plakat i htjela se ubit zato kaj sam to napravila..............sad sam 10000000000 puta sigurna da nemogu bez njega i da ga obožavam........i eto tako smo se nešto svađali i nije mi htijo oprostit.....ja sam ga potpuno kužila....ja sam zabrljala i onda sam ga još ostavila.....bila sam u totalnoj komi......i da opet sam rezala ruku........i sad kad smo se pomirili........danas smo bili zajedno i on je to vidio.....
ajme sav je probljedio.....samo je zašutio i onda onak tiho pitao kaj je to smo se dogovorili da to više nećeš radit......ja sam mu samo rekla da mi je u onim trenucima samo to preostalo......
eto svejedno nisam baš najbolje volje....ma sretna sam ja ....presretna kaj smo se pomirili......
ali neznam......ne osjećam se baš naj.....nekak sam svejedno...tužna.....

do idućeg posta.....kiss....voli vas tužna

<< Arhiva >>