< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Pokušaj prvi
...pa na šta izrodi...

Linkovi
Blog.hr
Bljesak.info
Iskon.hr

Moje Vještice
Makedo
Crvena vještica :)
Alessandra
Crna vještica :)
Leonarda
Plava vještica :)

hometown

SMIJEŠAK, MOLIM! :)

15.12.2004., srijeda
Pevaj, sestro!

Jeste bili ikad na cajki? Trebe po stolovima, razbijanje čaša, bratstvo i jedinstvo u ranim jutarnjim satima…? Niste? Ni ja! A imam želju jaaakuuuu (isprika Sevi zbog plagijata!) Iz vikenda u vikend maltretiram (bez pretjerivanja!) ekipu da odemo na takvo mjesto. Maltretiranje je urodilo plodom, smilovaše mi se, i u subotu me odvedoše u jedan od centara za ciganluk. Pripremila sam sve svoje osjete za eksplozije zvukova, boja, raznoraznih fizionomija….koje razočarenje! Dočekala me obična kafana sa mrkim licima koje nije uspjela razvedrit ni prsata pevaljka, ni rakija u čašama. I moje lice u tren poprimi isti mrki izraz. Očekivala sam prizor iz Kusturičinih filmova, a dobila sam scenu iz Vile Marije. Strašno!


Ne znam zašto uopće želim pohoditi takvo mjesto. Valjda zato što odaju dojam krajnje bezbrižnosti, slobode i neopterećenosti snobizmom…malo filozofije u svrhu opravdanja ;)


Ovom se prilikom, zapravo, želim ispričati mojim dragim prijama što trpe moje sociološke eksperimente ;) i obećati da ću ih poštedjeti jedno vrijeme. Naglašavam: ne zauvijek, samo dok se ne oporavite. Jer još uvijek imam želju jaaakuuuu…..

- 15:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>