studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Pokušaj prvi
...pa na šta izrodi...

Linkovi
Blog.hr
Bljesak.info
Iskon.hr

Moje Vještice
Makedo
Crvena vještica :)
Alessandra
Crna vještica :)
Leonarda
Plava vještica :)

hometown

SMIJEŠAK, MOLIM! :)

30.11.2004., utorak
Kako iz kojeg kuta gledaš...

« (grč. Charasso) zbroj osobina i svojstava kojima se neki čovjek, neka stvar ili pojava odlikuju; trajna osobina volje i načina djelovanja nekog čovjeka koja ga čini onim što je, tj. različitim od svih drugih ljudi; u užem, psihološkom smislu: trajnost, stalnost i dosljednost u volji, načinu djelovanja; znak, obilježje, bitna oznaka, osobitost, osobita odlika, osobina, značajka, svojstvo; priroda, narav; …»

Tako kaže Klaić. A valjda on zna….


Vrijedi li poslovica «Koliko ljudi toliko ćudi» ili ipak postoje neke šablone u koje se može svrstat svatko od nas? Ja sam se nekako ufurala da sam posebna, unikatna, neponovljiva…jesam li spomenula i skromna? :)
Moja stara se slaže sa mnom. Ali iz njenog kuta to izgleda malo drugačije. Često raspravljamo o karakteru. Mom, naravno. Ona kaže da po tom pitanju imam nula bodova. Kad sam je zamolila da mi predoči napismeno kriterij ocjenjivanja, podivljala je i rekla da sam uz to još i bezobrazna. Eto vidiš, rekoh, i to je karakterna osobina, znači ne mogu biti bez bodova! Po njenoj reakciji zaključila sam da neke osobine imaju i negativne bodove i da sam trenutno, po njenoj tablici, u debelom minusu!
Hebi ga, mora i to netko…



- 15:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Think pink!

Čvrsto sam odlučila da mi ništa neće ovaj dan pokvarit! Ni kiša, ni prazan akumulator, ni slomljen kišobran, ni kašnjenje plaće, ni.... think pink, mala, think pink!
- 11:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #
29.11.2004., ponedjeljak
3...2...1...GO!

Nagovarali su me i nagovarali,a ja se borila i borila.....na kraju se ispostavila istinitom ona dobra stara: " I dva loša ubiše Miloša". I eto,sad sam tu. Ali likovi iz prve rečenice to ne znaju...nek me traže! Nije ni Miloš za bacit! ;)
- 11:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>