< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Pokušaj prvi
...pa na šta izrodi...

Linkovi
Blog.hr
Bljesak.info
Iskon.hr

Moje Vještice
Makedo
Crvena vještica :)
Alessandra
Crna vještica :)
Leonarda
Plava vještica :)

hometown

SMIJEŠAK, MOLIM! :)

08.12.2004., srijeda
Dosta je...

Zar ne misliš da bi bilo vrijeme da mi kažeš kako stvari stoje? Hoće li ti ikad dosaditi da igraš te svoje igrice u kojima ja redovito gubim? Ili čekaš da ja napravim rez… Nadaj mu se uskoro, dragi. Previše se toga nakupilo, i u srcu i u glavi. Previše sumnji, suza, nepoznatih parfema na tvojoj koži, previše upitnika koje trpi ovaj papir. Dosta je. Ja više ne mogu.
Potrebno je samo malo snage da pokopam ove zajedničke godine. Malo više da ih spriječim da uskrsnu. Ali izvedivo je. Inventura života s tobom pokazala je deficitarno stanje na računu mog srca. I razum je pri kraju snaga. Je li moguće da to ne vidiš? Priznajem, glupo pitanje. Naravno da ne vidiš! Ti nisi čovjek kojeg volim. Moja je greška što nisam primijetila kad se On povukao i prepustio mjesto tebi. Kriva sam i što sam vjerovala da će Ga moja ljubav vratit. Kriva sam što sam dopuštala toj vjeri da predugo diše i jača. Dosta je. Ja više ne mogu.
Nadam se da ćeš imati dovoljno poštovanja da me pustiš da bar mirno odem. A opet, možda previše tražim. Znam da ćeš se borit svim svojim silama da ostanem. Iznova ćeš regrutirati sve svoje laži, obmane, prazna obećanja, grešne zakletve. Gospodar u tebi se neće tako lako odreći pokornog sluge. Ovaj put bit ću pametnija. Neću dopustit nadi da mi prebaci veo preko očiju. Jer, dosta je. Ja više ne mogu.

- 12:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>