diary for us

srijeda, 02.01.2019.

Danas je 2.siječanj 2019.godine!
Danas je 2.siječanj 2019. godine!
Stara si, jebote! pomislih.
Ne, ne zato što sam rođena tamo sredinom prošlog stoljeća, jer nisam! Ne zato što me bole kosti i suosjećam s vremenom, jer ne bole me kosti. A to što mi se vremenske prilike često poklope s raspoloženjem stvar je mojih psihičkih pomutnji, ha- ha! Stara sam u onim trenucima kad razmišljam i prepričavam prije godinu dana u ovo doba... i tako dalje, i tako dalje..
prije pet godina u ovo doba.../em> jbt.
Nisam više ni tinejdžer, a nekada kao da su svi oni tinejdžerski snovi u vodu popadali! Kužiš stara, i dalje si mlada.. i puna sjećanja.

Uh, čemu brojanje vremena. Zbunjeno sam ušla kroz vrata srednje škole, zbunjena sam i ostala! Došla spremna na nove izazove, s osmijehom zakoračila kroz vrata fakulteta , i dopustila si da gubim. Ja sam se na trenutak u svoj svijet povukla..
Vrijeme je da se krene, čujem tamo negdje kako glasoviti heroin, a ne zločinac pjevuši.
Ja sam toliko puta kretala.. kroz vrata balkona da se bacim i ne postojim, ali bih se brzo predomislila i zapalila još koju cigaru prije polaska jer sam ja samo jedna mala kukavica:)
Bila i ostala. A koliko sam samo ljudi upoznala koji su stvorili sasvim drugi dojam o meni, eto vam lakovjernici moji. U krivu su. Jbg.
Nije ni bitno.

Auuu, danas je 2.1. 2019. godine! Dva nula jedan devet, po gregorijanskom kalendaru.
Računam i računam i kao da više nekada znamo događaje nekih tamo godina, kojima nismo ni prisustvovali, a manje događaje prošle godine

U Hrvatskoj će se, morat ćemo se složiti, ova godina pamtiti po sportskim uspjesima. Mislim, jedna od rijetkih pozitivnih stvari o kojima sam se naslušala u ovoj godini..
Ove godine stišale su se vijesti o Agrokoru, nagodba postignuta, KAŽU neće utjecati na proračun.. Ali, zato smo ove godine mogli puno čitati o Uljaniku..
KAŽU i da Hrvatskoj nedostaje radne snage, ali KAŽU turizam nas spašava.
KAŽU strani mediji da je Kolinda bomba, a zaista je , samo ne znam kako će to spasiti ikoga tko se neće spašavati i sam.
Ali, eto drago nam neka bude što se čuje za "nas" koju živimo u Hrvatskoj, državi koja graniči sa Slovenijom, Mađarskom, Srbijom, Bosnom i Hercegovinom, Italijom i Crnom Gorom- jednako lijepim i jednako vrijednim zemljama, s jednako divnim i s jednako pokvarenim ljudima! Braćo, pratile su nas crne vijesti u cijelom svijetu, ali ne smijemo dopustiti da nas obeshrabre i umanje sve pozitivno oko nas.

Neću vam poželiti sretnu 2019. godinu, već želim da vam svaka godina bude najbolja i bili "veći" ili "manji" uvijek možemo misliti globalno, djelovati lokalno... učiti, voljeti, rasti.
Ne vjerovati svemu što čujemo, analizirati i širiti interese..
Ali, nikada ne gubiti nadu u dobro.

Oznake: sretna nova nada ljubav bezveze

- 21:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.