truelife

25.04.2019., četvrtak

Sjene

Sjene jednog kišnog dana ... Nedostajanje tebe ... I taj umor koji na oči dolazi ... Samoća neka... Hladnoća jeseni ... A ja željan ... Tebe ... I tih kočija nebeskih , ispunjenih snovima našim ... I zagrljaja tvojeg ... U nekim plavetnim tišinama ... Na drugom kraju jednog svijeta ... Gdje te je imati pored sebe i voljeti lako ...

24.04.2019., srijeda

Today

Today someone tell me that i am weird .........No I'm not weird..I'm just limited edition...!!!
Today was just one of those days where everything I did reminded me of you and every song I heard somehow related to you. I hate days like today, because they remind me of the one thing I dont have.

Noć bez tebe


Noć bez tebe ,
dah samoće preuzima me ..
Još samo tvoj pogled blista u tom mraku ,
u tim trenucima
čiste spoznaje same boli ...
Molim ,
čuvaj mi se srce,
čuvaj mi se dušo..
U prostranstvima ove tuge,
u tom bezličnom svijetu ..
Gdje sve što nije, ljubavlju se naziva .
Jer u ovoj tmini života
još samo jedna,
ona posebna lanterna
samo moja ,
a tvojim imenom se odaziva
tvojim sjajem sjaji ...
Obasjava svu tugu ove svakodnevnice
isprazne bez tebe ..
I dok tako sam
čekam,lutam ...
Molim te
čuvaj mi se srce,
čuvaj mi se dušo ...
Jer ljubim te
u ovoj izgubljenoj
ali samo našoj
tišini ...


Kažu!

Suprotnosti se ne privlače. Nikada. Privlače se one sakrivene jednakosti u nama. Možda je to samo isti odsutni pogled ili neobjašnjiva tuga u očima, ali one traže jedna drugu jer su iste. I nama se čini kako se suprotnosti privlače. A one zapravo i ne postoje. Suprotnost je zapravo samo odsustvo nečega.Neke tišine što nas ispunjava a što nam nedostaje..


21.04.2019., nedjelja

Sretan i blagoslovljen Uskrs

Neka mir vašim dušama vlada, ljubav Božja na svakom koraku vas pratila u tom obečanju Uskrnuća.Obečanja boljih vremena,iskrene ljubavi i ispunjenja ..

19.04.2019., petak

Tebi koje nema


Ta neka tuga
što u riječi miruje..
U tom stihu što ga nema..
I ta pjesma o tebi,
što nijema osta..
Ta želja i nedostajanje
koja tišinu tvoju,
u uzdah moj pretvara..


Jer ti si predivan Bog


U samoći današnjeg dana ,osječam i budim nadu da dobro je tu na korak dva od mene jer mada je petak i tama se nadvila nad svijet ..dolazi nedelja i svjetlo života...ljubav u samoj njenoj biti,čista i neiskvarena svima nama na spasenje..(bili dobri ili zli )

15.04.2019., ponedjeljak

Zaborav

Daleko moje..
I danas mislima bježim tebi u zagrljaj..
Ti zaborav si ..
Zaborav koji se pamti..
I pamtim..
Koliko si drhtala u rukama mojim..
Osmijeh u tvojim predivnim očima..
Zagrljaj iz kojeg te želio pustiti nisam..
Suze sakrivene u tom pogledu..
I pogled tvoj kada si otišla u tu mračnu noć..
Sa riječima zaboravi me!!
I jesam ..
Zaboravio sam da te zaboraviti moram!!
Jer ti!!
Ti zaborav si koji se zauvijek pamti..


12.04.2019., petak

....



Znam svaki titraj u njenom glasu...
Znam svako slovo u njenoj riječi...
Ali čujem samo tišinu koja nas prekida u zraku....

11.04.2019., četvrtak

true love never die

Neznam želim li pisati o tebi,sebi, nama ..

Samo želim reći da ljubav ta !!!

Toliko misli,toliko osjećaja,toliko boli..

I pitanje što je ljubav u njenoj suštini ..

Tuga ili Ljubav isprepletena sa milion želja,boli,suza..

Ti poput ljubavi strpljiva si ,jer ljubav je tvoja nježna.

U našoj ljubavi nije bilo traga zavisti ni ponosu.

Toj ljubavi koja trpi i ne zna za bijes.

Ta ljubav ponekad slijepa za pogreške.

U toj ljubavi ispunjenoj opraštanjima.

Ljubav srca što ne naslađuje se zlom.

Ljubav uzdignuta u tom beskraju neba , uzdignuta u istini.

Ljubav je to koja uvijek štiti, uvijek vjeruje.

Ljubav prožeta nadom , uvijek spriječava zlo.

Ljubav je to koja nikad ne posustaje.

gdje god bili,usamljeni ili zajedno.

Ta ljubav, vjera i nada nikada neće

i ne mogu biti slomljene.

I sada ,kada dušom bih ti reći mogao !!

Znaj od svih ovih životnih blaga..

Najveće moje će zauvijek biti

ljubav tvoja !!


07.04.2019., nedjelja

Jednog

Jednog dana će nas naše sudbine razdvojiti i putevi će se razići. Ostat će samo sjećanje, slova naših imena urezana na našoj klupi u parku, osušena ruža u nekoj staroj knjizi, broj telefona nepovratno memoriran u glavi. Ostat će poneki osmijeh, sakriveni pogled, ukradeni poljubac, naš prvi put. I možda nam izmame uzdah te uspomene kad već budemo sretni pored pravih ljudi. Možda i tugu, zato što nikad nismo uspjeli. Ali ne brini, mila, vrijeme je na našoj strani. Donosi zaborav, zar ga ne osjećaš već!?

06.04.2019., subota

Znaš li !

Sjetan ,kao jesen što poslije ljeta stiže..
Sam,skoro napušten..
Pomalo tužan…
Sjedim pogleda u nebo uprta..
I jedino što osječam je tvoj pogled mek..
Potpuno nježan i čist..


Nisu loša vremena, nego ljudi


02.04.2019., utorak

Ti i ja

Smiraj dana..
Ta boja tišine..
U trenu kada nebo gasne..
Taj topot misli o tebi,
ostavi duši trag..
Utihnu koraci..
Ti i Ja..
Još jedan dan..

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.