truelife

15.03.2019., petak

Znaš li !


Znaš li ,da volim..
Tu mekoću i glatkoću gline dok klizi rukama mojim ..
Taj miris tvoj zarobljen u porama mojeg bića..
I znam ,reći ćeš mi da vremenom sve nestaje…
Nakon pečenja u toj pećnici života..
A ja još uvijek tvrdoglavo tvoj miris u svoje biće tkam..
Čak i sada možda kompliciram sve te misli riječima..
Mada sve te misli ,razgovori ,sva ta slova ispisana..
Ponekad izgledaju poput predstave u kazalištu ..
Stvarnost daleko od života..
Neka drugačija stvarnost od željene..
Put daleko od srca..
Misao daleko od srca..
Tom gledanju tebe u sebi.
Uprizorenje te ljubavi..
Traženje ,da vječna potraga..
Zahtijevanje ,te želje bliskosti..
I možda trabunjam doslovno ,ali znam da ..
Volim tebe i glatkoću te gline ,dok klizi kroz ruke moje..
Jer tada kao da te osjećam ,dodirom svojim oblikujem te ..
Stvaram te i spremam sve te mirise tvoje ,za neka druga ..
Samo naša vremena…
I sada pitam te ??
Znaš li kuda vremenom ode miris taj..
Koji duh ,tijelo i srce moje zavodi..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.