truelife

14.08.2013., srijeda

Ti

Ti koja osjenčana nebeskim mirom putuješ srcem mojim
ti znaš da potpuno te volim,
toliko da osjećam da cu te uvijek voljeti,
jer osjećam u nekim posebnim trenucima
tu tvoju iskrenu ljubav u mojoj dusi
postane nešto više prijeđe neki prag
postane poseban smiraj u zbrci svijeta
postane čista radost i užitak života mojeg
i znam da želim da ljubav naša ostane u nama zauvijek
duboko,u tom bezdanu ljubavi ,u samoj srži postojanja
gdje voljet te mogu vječno na livadi cvjetnoj
u toj nebeskoj bašti neba
Tako te ja osjecam moja ljubavi
osjećam da je ova ljubav usla u moje dubine
tamo gdje te trebam i ugnjezdila se zauvijek
postala si druga polovica mojega srca.
postala si melem moje duše
nebeski nektar moje ljubavi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.