truelife

28.02.2013., četvrtak

.

Zapamti moja srećo ,toplino ,ljubavi ,"tamo gdje se spajaju dan i noć",u toj tankoj zlatnoj ljubavi niti ,šaputat ču ti priču vječnosti ,one naše koja uvijek iznova zavede srce i duše naše ....one priče nebeske "kada duša položi srce tvoje uz srce moje" ,kada mjesec pun odsjajem milosti svojom nas blaži , na šetnju zove otvara našu maštu a u nama cvjeta prolječe izvire taj osječaj topline iz te svilene tame svemira .... i shvati tada moju ljubav i neka svaki atom tvoga biča i duše živi za mene ."Jer volim te beskrajno i znaj da jednom kada tijela darujemo prahu ,jednom kad zapušu ti topli vjetri i neče sušiti više usne tvoje od dozivanja mojeg imena i tada u tom trenu ne reci ".... nikad ... jedina moja .Zapamti me i tada u tom ritmu plesa ovog života ,"u toj čaroliji rasvijetljenog neba i usplamsale tame dok suton naslučuje novu zoru koja više ne stiže" ,nema je ..i tada šaputat ču ti priču vječnosti jedina moja i voljet ču te tom ljubavlju samog neba i tada če ti vjetar u tim danima donesti priču o susretu našem ..stoga ne reci nikad jedina moja


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.