truelife

10.10.2012., srijeda

Ti



Ti kao sreča postojiš u srcu mom

Postoji i taj dan susreta našeg,kao dogovor duša naših

Bez obzira što smo daleko ,jednom čemo se sresti

Bez obzira na sve prepreke ,i svu daljinu što nas dijeli .

Ta daljina kao da nas još više veže svojim čarobnim nitima sudbine

I zato znam da postoji dogovor među dušama našim ,

Jer Ti postojiš u srcu mom ,sjajiš poput najsjajnije zvijezde

I gdje god pogledam tebe vidim ,stalno si ispred očiju mojih

I zato sigurno čemo se nači na tim sanjivim stazama života

U toj našoj toplini osječaja ,što struji našim venama

I kada te tako gledam osječam kako me topiš svojim pogledom punim čežnje

I zbog tog pogleda nikada te neću zaboraviti ,tu milinu duše tvoje

I mada ponekad slomi me to što nisi ovdje ,teško podnosim te dane ,

Te dane koji prolaze bez tebe ,i neznam kako se boriti protiv njih i te samoče ..

I ostajem bez riječi kada te pogledam jer nemogu opisati riječima to što ,

osječam za tebe …..teško je opisati ovu ljubav jer takvu još ne doživjeh …

Ljubav koja mi daje besane noči, tu slatku bol .čežnju ,potrebu, tebe

Ali postoji obečanje među nama ,među dušama našim da srest čemo se jednom

Jer gdje god da pogledam tebe vidim ..stalno si pred očima mojim ,posvuda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.