Smile! You re in Scandinavia!

srijeda, 14.05.2008.

Day Six: Elekronska čuda

Drugi radni dan, a već su me zasuli hrpetinom novih informacija. Zetapotencijal, dvostruki sloj, akustika, elektroakustika, pročitaj ovo, pročitaj ono. Odveli su nas do uređaja za karakterizaciju čestica gdje smo vidjeli brdo skupe instrumentacije i četiri elektronska mikroskopa! Trebalo mi je pola dana da dođem sebi nakon svega što sam vidio.

Elektronski mikroskopi su stvarno bili vrhunac cijelog puta. Nisam baš skužio sve tehnikalije, a i čiča koji nam je držao predavanje nije imao baš najrazumljiviji engleski. Mikroskopi su postavljeni na zračnim spremnicima tako da sve vibracija koja dolazi s poda biva neutralizirana. Ne znam točno da li smo se zadržali kod SEMa ili TEMa, ali na jednom mikroskopu je bio pripremljen uzorak i čovjek nam je pokazao kako se upravlja tim čudom. Point and click, doslovno. No slike koje sam vidio sada u živo sam vidio prije samo u knjigama ili publikacijama. Predivno. Prekrasno.

Sada sam se već polako sprijateljavao s mojim kolegom Chrisom s kojim ću raditi na projektu. Dobio sam ugovor, dobio sam inicijale preko kojeg ljudi mogu vidjeti moj profil, od kud sam, što sam i gdje sam, mogu mi slati mailove i pozivati me na konferencije. Mentor mi je objašnjavao važnost inicijala, te kako bez njih ja ne postojim. Nabacili smo neku zeku peku oko toga kako me zapravo nema i da sam auditivna i vizualna fatamorgana.

Došao sam po prvi puta i u labos, pogledao opremu, sve u svemu, bit će posla. Lagano sam se upoznavao s ljudima u firmi, pogotovo s ljudima s kojima ću blisko surađivati. Koliko sam uspio shvatiti, Chris i ja raditi ćemo na precipitaciji aluminijevog hidroksida koji služi kao nosač u katalizatoru (za sve koji nisu položili katalizu) i budući da je reakcija precipitacije trenutačna, pokušat ćemo je usporiti kako bi proučili međuprodukte koji nastaju u precipitaciji, karakterizirali ih i proučili im strukturu.

Puno informacija za tek drugi dan rada. Osjećao sam se kao da je netko u mene usadio deset knjiga informacija, koje su vrludale po mojoj glavi i stvarale nevjerovatan parcijalni pritisak. Mislim da će stvari biti bolje ako ih ostavim da malo odstoje preko noći...

- 16:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #