K R I J E S N I CA

02.04.2010., petak

Noć kada me je tuga pokupila

Ljubim da umirem, umirem jer tako jako ljubim,želim toliko jako da izgaram zbrkanih misli , večeras tužan, radostan, i lomljiv ...

tuga me nočas pokupila,
u luk me savila,
crnom bojom
obraze obojila,
do obzora prenjela,
tamo me spustila,
u samoću stavila.
sjenu osvijetlila........,
samoću mi dodijelia....
.samoća koja tijelo razdire,
na komadiće ga lomi i
razbacuje

sam biti.....
u svojoj samoći,

s tobom.....


na sapima ljubavi,
tvoje ljubavi
jedino moje.

oprosti ljubavi na ovim zbrkanim riječima, nekako idu nepovezano kao i ja večera

- 21:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (10)
Ožujak 2010 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog pišu suvlasnici najsjanije Zvijezde ,Zvijezde koja ih vodi svemirskim stazama ljubavi, bola, sreće, tuge ,
no uvijek i zauvijek stazom putuju zajedno, tako je i tako će biti, mjesec , sunce i zvijezde pratilje su svjedoci te ljubavi, tog puta kojim zajedno držeči se za ruke putuje nebeskim visina.sve dok im se trag ne izgubi, njihova ljubav traži nebeska nepregledana prostransva.gdje mogu letjeti nesputano i sa mirom u duši i srcu sa svim svojim strahovima i nadama.. sami..




[/IMG]