WISH for NIGHT

subota, 28.05.2005.

Zbunjena sam ovih par dana, ne znam ni sama kaj hoću, da li uopće išta želim. Kod mene ništa ne može biti jednostavno, uvijek se zaljepe neke komplikacije i to me ubija u pojam. A ako nema komplikacija sa neke druge strane onda si ja sama zakompliciram sve. A rekoše mi da sam vrlo jednostavna.
Ne znam ni kako opisati situaciju u kojoj se nalazim. Pod „situaciju“ mislim na ono kaj se događa u mojoj glavi.
Na jednoj strani je jedan dečko, na drugoj je drugi, na trećoj je bivši.
S prvim sam išla u osnovnu i tad mi je bio jako drag. Nedavno smo se sreli, bili na kavi, i opet ćemo se vidjet. Ovaj drugi mi je isto jako drag ali samo s prijateljske strane. Jučer sam ga odjebala. A kaj je najgore nije mi bilo baš svejedno. Problem je taj, kaj se tiče i jednog i drugog, to što nema neke privlačnosti. Ili ima, ne znam kak bi se objasnila. A glupa sam, izgleda da izgled itekako igra svoju ulogu. Površno...
Moj bivši, ne znam baš još koju on ulogu igra u ovoj priči... On mi je bio pojam izrazite privlačnosti. Pa mi je i sad nekak sve ovo glupo jer si mislim kak mogu nać nekog ko će me zapalit kao što me on palio.
Što se tiče ovog prvog dečka, e tu se bojim. Jer, već sam ga jednom, prije par godina, sjebala. Istina, bili smo djeca, ali ipak, ne bi sad opet htjela da se nešto takvo dogodi. A kak je sve krenulo tj počelo na dobrom sam putu da se to dogodi. Jer moglo bi nešto bit između nas, ja bi čak i probala, ali kaj ak skužim da to nije to, pa ubila bi se.
Ne znam dal imam uopće snage s nekim ispočetka. Mislim da nemam.

28.05.2005. u 14:53 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr