WISH for NIGHT

ponedjeljak, 14.03.2005.

Jednom prilikom jedan dečko mi je rekao kak bi mu najljepše bilo da je upoznao ljubav svog života u srednjoj školi i da s njom provede cijeli život. Meni je to bilo smiješno, bila mi je to glupa izjava. Baš sam se toga sjetila jer sam razmišljala o tome kak sam si s njim mogla zamisliti život. Ne sada, ali jednog dana, mogla sam zamisliti kako živimo zajednički život. Možda je to smiješno, ali sam stvarno mogla to zamisliti.

Fare thee well, little broken heart
Downcast eyes, lifetime loneliness

Whatever walks in my heart will walk alone

Constant longing for the perfect soul
Unwashed scenery forever gone

Whatever walks in my heart will walk alone

No love left in me
No eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come
So I'll be forever yours

Whatever walks in my heart will walk alone

No love left in me
No eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come
So I'll be forever yours

No love left in me
No eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come
So I'll be forever yours

Whatever walks in my heart will walk alone
whatever walks in my heart...

Nightwish - Forever Yours

14.03.2005. u 22:20 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr