WISH for NIGHT

nedjelja, 13.03.2005.

Kraj i početak ili početak i kraj

Prekid. Mogla bi ga svrstati u nekoliko kategorija. Kategorija prva: jedna strana ( cura ili dečko ) ostavi drugu ( curu ili dečka ) – ovo je kategorija u kojoj jedna strana neizmjerno voli drugu, a ova druga strana se samo zavarava da voli dok ne shvati da je sve samo laž i iluzija, zavaravanje. U ovu kategoriju ulaze žene, ali više muškarci sa „prtljagom“ . tzv emocionalni invalidi koji su izašli iz višegodišnje veze i bili povrijeđeni. I sad su ušli u novu vezu a bez da su prethodno „odbolovali“ taj prekid. I onda nakon nekog roka shvate da oni to ne mogu , samo tada je već kasno, jer se njihov partner već vezao. Onda oni dolaze sa isprikom kak su oni sjebani, slome srce i doviđenja. Kategorija druga: naočigled super veza. Ona/on misli da ga on/ona voli, nema nikakvih problema, sve super. I onda jedan dan dođe on/ona i prekine. E tu sad imamo podkategorije. Postoje oni koji ti sve kažu; zašto, kako itd. Postoje opet oni koji nešto izmuljaju i ne ostave ti razlog. U svakom slučaju, ne znaš što je bolje, znati ili ne. Kategorija treća: prekid dogovoren sa obadvije strane. Kad oboje shvatite da jednostavno nemate više šta raditi zajedno.

Kako preboljeti? Mrzim upotrebljavati ovakve fraze, ali vrijeme zaista liječi rane. Znam to, jer sam to osjetila na sebi. Sve ovisi o osobi, o načinu na koji se nosi sa time. Meni je trebalo vremena da mi uopće dođe do glave to što se događa. Tješila sam se činjenicom da ipak možda nije gotovo, da će se vratiti, da će shvatiti da je u krivu, da će sve biti kao prije. Ali onda me lupila stvarnost pa sam shvatila da „nas“ više nema, i da nikad više neće ni biti. Bilo je tih dana dobrih i loših sati, ali dobro je plakati i izbaciti to iz sebe. Nije mi bilo jasno kako je mogao odbaciti svo to vrijeme, svu tu ljubav. Onda sam shvatila kako je on samo mislio da me voli, kako ustvari to nikad nije bilo pravo, kako sam mu ja samo bila usputna stepenica, neka sporedna postaja dok ne naiđe netko bolji. I još dugo ću si razbijati glavu time kako je to bilo toliko stvarno i lijepo i da li ću ikada takvo nešto opet doživjeti. Još uvijek boli i boljet će činjenica da te netko koga si volio i za kojeg si mislio da voli tebe zapravo na neki način samo iskoristio kako ne bi bio sam.

13.03.2005. u 21:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr