20.11.2005., nedjelja

Jutra protkana nadom.
I to golemo prostranstvo u meni.
Zadnjih dana živim nekim laganim tempom.
Kao u nekom polusnu.
Poluzatvorenih očiju plovim uspomenama.
I radim inventuru svih svojih misli.
Promijenila sam se. I to jako.
Došla sam do nekih novih spoznaja koje su mi bile potrebne puno ranije.
No kod mene je to uvijek tako.
Najprije moram dobrano pogriješiti kako bih shvatila neke stvari.
Naivna sam poput djeteta. Prilagođavam se poput kameleona.
Pa u moru meni važnih ljudi ne mogu pronaći sebe.
I zaboravim glumiti svoj lik u predstavi koju sam nazvala svojim životom.
Nikako da smislim pravi scenarij i detaljno okarakteriziram sebe.
Od drugih ljudi nikada ne tražim nemoguće.
Ali samoj sebi nikada nisam dovoljno dobra.
Za pogreške drugih uvijek nalazim opravdanja.
Ali ne znam oprostiti sebi. I užasno se bojim iduće pogreške.
Jer uvijek jednako boli. I svaka nova ostavlja sve dublji trag…
- 18:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tišina. I nemir. U meni.
Zvuk mojih trepavica u sumrak...

"Ponekad izgleda da sam jedina na svijetu koja ga voli, ja, život. Ali kad se pokuša voljeti, sve postaje komplicirano, jer malo je ljudi koji o tome imaju istu zamisao u klobuku. Tko zna bismo li na zemlji imali dovoljno mjesta kad bismo po jednim bijelim kamenčićem označili svako ljubavno razočaranje, u svakom slučaju to bi se vidjelo s mjeseca, uz zidinu kosookih."

G. Soucy: "Djevojčica koja je previše voljela šibice"


"...ima nešto zbog čega se uz druge osjećam sama, ali nikada sama sa sobom"

A. Skarmeta: "Djevojčica i trombon"


"Oni kojima je najteže uvijek najmanje govore."

F. Flagg: "Pohane zelene rajčice"