travel freak
samo par redaka - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

16.06.2007. subota

samo par redaka

Zadnjih dana nisam imala bas previse vremena za bloganje, a nazalost ga nemam ni danas. Pogotovo ne za stavljanje slika. U meduvremenu sam posjetila jos dva mjesta u Maleziji. Prvo smo isle u Taman Negaru, dzunglu za koju tvrde da je najstarija na svijetu, starija cak i od Amazone. Tu sam isla u setnju po dzungli i na nocni safari. Vidjeli smo neke zivotinje, vecinom male, ali bolje ista nego nista. Posebno je nocni safari bio zabavan. Nakon toga smo par dana provele u povijesnom gradicu Melaki gdje je bilo puno zgrada iz kolonijalnih vremena kad su ovim krajevima naizmjenicno vladali Nizozemci, Portugalci i Britanci. Melaka je definitivno najljepsi gradic koji sam ovdje vidjela. Prvi azijski grad s trgom! To me odmah odusevilo. Trg se usput receno zove Dutch Square. Stavit cu vam par slika kad se vratim doma.

U meduvremenu smo stigle u Kuala Lumpur i vec sam nesto od grada vidjela. Sinoc smo se sastale s Natashom, Malezijkom koju sam upoznala u Vijetnamu. Autom nas je odvela u Putrajayu, novi, planski izgradeni grad gdje su smjestene sve vladine zgrade, ministarstva itd. Bilo je tamo stvarno impresivnih gradevina, a najbolja od svih je bila dzamija. Danas smo posjetile Batu Caves, spilje nekih 13 km izvan grada, a istovremeno i svetiste za hinduse s brojnim kipovima hindu bozanstava.

Dok ja ovo pisem, Bart se vec nalazi u avionu na putu za Kuala Lumpur. Stize sutra ujutro u 6 h po malezijskom vremena (u Hrvatskoj je tada ponoc). Jedva cekam ponovo ga vidjeti! Provest cemo jos dva dana zajedno u KL (tako svi zovu Kuala Lumpur), a zatim krecemo dalje za Singapur i Indoneziju. Bit ce nam super, to vec unaprijed znam.

Eto toliko za danas. Subota je navecer i grad je pun ljudi. Idemo malo gledati sto se vani dogada. Steta da pada kisa, valjda ce uskoro prestati. Svima puno pozdrava i obecavam se slijedeci put ponovo javiti sa slikama!


13:54 Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.