travel freak
ha long bay - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

06.05.2007. nedjelja

ha long bay

Upravo sam se vratila s trodnevnog izleta u Ha Long Bay i definitivno mogu reci da su mi ovo do sada bila tri najbolja dana u Vijetnamu. Ha Long Bay je veliki zaljev u sjevernom Vijetnamu s tisucama stjenovitih otocica koji jednom rijecju izgledaju spektakularno. Na izlet smo krenuli iz glavnog grada Hanoi-a od kojeg treba oko 3 sata za stici na obalu. Nakon toga smo se ukrcali na brod na kojem smo proveli prvu noc, dok smo drugu noc spavali u hotelu u jednom malom gradicu na jednom od naseljenih otoka.

Ukupno nas je bilo 7: - ja
- troje Amerikanaca porijeklom iz Vijetnama koji stvarno i jesu stopostotni Amerikanci unatoc njihovom vijetnamskom porijeklu. Jednom od njih je ovo bio prvi put u Vijetnamu i sve je njemu bilo cudno i nije bio potpuno siguran da li mu se zemlja svida ili ne
- jedan par iz Austrije: zenska je doktorica, 34 godine, tip odvjetnik, 32 godine. Oni su vec 4 mjeseca na putu. Dosad su bili u Burmi, Tajlandu, Laosu, Kambodzi i Vijetnamu, a idu jos i u Maleziju i Singapur. - jedna zenska iz Malezije koja je danas napunila 28 godina i koja je bila u Hrvatskoj. I u Bosni. Stvarno nisam ocekivala da bi usred Vijetnama mogla upoznati nekoga iz Malezije tko je bio u Hrvatskoj. Svijet je ponekad jako mali.

Bilo nam je stvarno super. Posebno mi se svidjelo kajakirati oko stjenovitih otocica jer im se onda dobro mozes pribliziti i sve je tako mirno, spokojno i lijepo. Pogotovo u usporedbi s bucnim i krcatim vijetnamskim gradovima. Kajakiranje je super i htjela bi ga cesce prakticirati. Mislim da cu za to jos imati prilike u Tajlandu, a mozda i nekim drugim zemljama. Posjetili smo i jednu spilju i popeli se na vidilicu odakle se pruzao savrsen pogled na sve cetiri strane svijeta. Penjali smo se i po planini i to 2 sata, a ja pametnica sam imala samo japanke, tako da mi nije bilo bas lako. Sve je bilo blatnjavo
i mokro, a meni su stopala neprestano klizila iz japanki, pa sam ih par puta skoro i izgubila. Srecom smo imali super vodice, a pogotovo jednog mladog tipa od 25 godina koji mi je stvarno dobro pomogao.

Navecer smo svi zajedno jeli, pili i zezali se. Posebno dobro sam se skompala s Austrijancima i curom iz Malezije. Dobro je za promjenu ponekad upoznati ljude koji nisu iz zemalja gdje se govori engleski. Posebno Australaca ovdje ima u ogromnim kolicinama. Nemam nista protiv njih, ali ponekad je ok pricati i o drugim stvarima, a ne samo o klokanima :) Osim Australaca, ima jako puno Engleza, Francuza i Nijemaca. Srela sam par Nizozemaca, ali ih nema bas puno. Ne znam da li je potrebno reci da nisam srela niti jednog jedinog Hrvata. Ali cini se da su svi u Vijetnamu culi za Sukera.

Sve u svemu bila su to super tri dana, a jedino sto je donekle pokvarilo atmosferu bila je kisa koja je prva dva dana dosta padala. Steta, inace bi bilo savrseno. Veceras sam s Malezijkom proslavila njen rodendan, a za par dana se ponovo sastajem s Austrijancima.

Savjet svima: otidite u Ha Long Bay i obavezno povedite svoju bolju polovicu jer je tamo super romanticno! Slike cu vam pokazati za koji dan jer sad nemam vremena da ih uploadiram. Internet ovdje je naime nevjerojatno spor.


18:53 Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.