travel freak
putovati je skupo - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

02.07.2006. nedjelja

putovati je skupo

Za ovo putovanje smo potrosili ukupno 4500 eura. Da, to je stvarno puno. Od toga 1300 eura otpada na avionske karte, a preostalih 3200 smo potrosili za vrijeme putovanja. Pitalo me je dosta ljudi da li je istina da je avion zapravo najskuplji, a sve ostalo jeftino. To nije istina. Putovanje kosta puno. Svaki dan trebas jesti i spavati, putovati iz grada u grad i placati ulaznice za znamenitosti. Sve je to skupo, a pogotovo kad sve to trebas placati svaki dan. Ipak, moguce je putovati puno jeftinije nego sto smo mi to radili. Mi smo zeljeli bar donekle imati udobnost, pa smo uvijek uzimali samo privatne sobe s vlastitom kupaonicom koje smo prosjecno placali oko 20 dolara. Ako ti ne smeta dijeliti sobu, WC i tus s jos nekoliko nepoznatih ljudi, mozes naci sobe koje kostaju samo nekoliko dolara. Pokusaj ne jesti svaki dan u restoranima ili hotelima. Npr. dorucak ti je najbolje konzumirati u pekari. Za samo 1 euro mozes kupiti nekoliko peciva. Probaj ponekad ici u supermarket i kupi tamo kruh i namaz. Makni se s najprometnijih ulica i probaj naci restoran koji je malo zabaceniji i gdje zalazi lokalno pucanstvo, tamo ce ti uvijek biti jeftinije. Nas je problem da nismo stedljivi i da smo precesto jeli u restoranu. Osim toga smo zadnjih tjedan dana uzeli dosta skupu sobu (40 dolara za noc), iznajmili auto, a i dva puta smo isli avionom (Flores - Cancun i Cancun - Mexico City).

Mislim da je najjeftiniji nacin putovanja putovati organizirano preko neke turisticke agencije. U Nizozemskoj ima na desetke putnickih agencija koje organiziraju grupna putovanja kroz sve dijelove svijeta. Ali mi to ne volimo. Za vrijeme takvog putovanja si uvijek okruzen grupom ljudi, uvijek nekoga trebas cekati, ne mozes sam odrediti koliko ces vremena negdje provesti, stalno imas vodica sa sobom kao da si dijete od 5 godina. U to sam se posebno uvjerila za vrijeme apsolventskog putovanja u Grcku. To je bilo pretragicno: vodic stari seksualno frustrirani pervertit koji stalno pokusava organizirati izbor za miss, vozac neprestano pusta Thompsona u autobusu, par suputnica teske splitske fifice koje ne zanima nesto vidjeti ili dozivjeti, nego tko se najbolje obukao i nasminkao. Nakon ovih iskustava zaklela sam se sebi nikad vise ne ici na takvo putovanje.

Ako putujes na vlastitu inicijativu stalno primjecujes kako se sve vise oslobadas i usudujes, shvacas da se i sam mozes snaci, a ne da vodic i agencija sve za tebe moraju srediti. I jos vaznije, nemas nikakvih problema sa starim pervertitima, vozacima seljacima ili fificama. Ako nesto ne mogu podnijeti to je ljudska gupost, a pogotovo kad je trebam trpjeti 3-4 tjedna 24 h dnevno. Mislim da bi na organizirano putovanje isla samo u neku zemlju za koju mislim da je preopasno putovati individualno npr. Bliski istok. Jos nisam nacistu bi li npr. u Egipat i Jordan isla samoinicijativno ili ipak u grupi. Moram se jos malo raspitati o tome.

Evo, za kraj jos nekoliko slikica, nabacanih bez reda i smisla, a onda je ovo putovanje stvarno i definitivno gotovo.


Suton u Playi del Carmen.

Photobucket - Video and Image Hosting


Kosturi u muzeju u Teotihuacanu.

Photobucket - Video and Image Hosting


Nizozemci gledaju utakmicu Nizozemska - Obala bjelokosti u meksickom kaficu.

Photobucket - Video and Image Hosting


Izlazak sunca slikan iz busa na putu za Palenque.

Photobucket - Video and Image Hosting


Tipican meksicki pejzaz s kaktusima.

Photobucket - Video and Image Hosting


Ako dobro gledas, mozes vidjeti majmuna kako skace medu granama. Slikano u Tikalu.

Photobucket - Video and Image Hosting


Jedna od mnogobrojnih palmi u Playi del Carmen.

Photobucket - Video and Image Hosting


13:06 Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.