Caught in the trapula

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tokijske pričice
Meet Tokyo, part I
Japanci kao ekološki osvješteni radoholičari bez smisla za odijevanje i humor
Lude noći Roppongija
O balkanskim barbarima i gejšama
Organiziranost i pedantnost Japanaca
Stanovanje u Tokiju
Podstanarstvo
Vodič za razmjenu vizitki
Kako zbariti Japanku
Tokijska željeznica i metro

Places to go
Forum.hr
Nokaut forumi

BLOG.HR
Zanimljivi
Hal:UI
Ptica Trkachica
Marita
Jimblog
Plavuša sa Harvarda
The Flapper Girl
Big Mamma
Barbie Lobotomy
Zrinsko pismo
Jesus Quintana

Korisni
AUTOfreak
Hot
Direktor svemira

Simpa
Ane
Ida
Jordan
Bestijica
Bridge
Loptica skochica
Regina Elena

Trla baba lan
Plodovi zemlje
Drito Konj
Placebine halucinacije
Mentalne diareje
Jupiter
Soulfox
Love & marriage
T.R.A.S.H.

All over the world
Bushman
New York city
Eureka
The Last Broadcast
Laos

Designerski wow
Duchess
Rat design
My virtual lounge
Melted

Cool Recycle bin
Scorpy
Annie De Meni
Keks i smrad
Usagino igralište
Dax
Pixie

Opis bloga
Za obične besmrtnike.
Trapula mail

23.08.2004., ponedjeljak

Trapula u shoppingu iliti obaranje rekorda u svuci-obuci hlače

U subotu sam lutao po dućanima, u potrazi za ljetnom i jesenskom garderobom. Naravno, teško bi se na taj pothvat odlučio sam, no bolja polovica je uspjela namamiti me, spominjući dobar ručak u gradu. Poznat sam po tome što mi nakon dva dućana kupovina postaje velika tlaka i najrađe se vratim u prethodna dva dućana opet i kupim ono što mi je zapelo za oko. Zato uvijek imam izvidnicu prije nego što krenem u shopping, koja mi javi točne kote na kojima se nalazi roba po mom ukusu.

Ovog puta sam našao minimum stvari po mom ukusu. Većina hlača koje sam zapikirao dizajnirana je očito za štrikljave muškarce tankih nogu. I onda te iste hlače njima stoje pripijene uz noge, sudeći prema 2 primjerka metroseksualne vrste koja su u tom trenutku bila u trgovini. Pripupitam ja prodavačicu da li "imaju nešto za normalne muškarce, jer ja u ovu polupederastu robu ne mogu ući ni pod razno". Preporučila mi je neku sportsku trgovinu, s obzirom na moju sportsku građu i 100 kila, jer je njen butik nešto viša moda. Znači li to da se visoka moda odnosi samo na visoke tanane tipove tipa žirafa koji imaju 60 kila sa krevetom, ili na zalizane kepece?

Anyway, u nastavku đipanja po trgovinama nađem se u King Crossu gdje je u Cisalfi bilo veliko sniženje robe. Odmah sam dograbio Timberland bermude i majice u ruke, ali ponovno nije bilo veličine za mene. Najveće hlače i majice su bile veličine M. Ma kakav to muškarac nosi M, valjda neki klinac ili? Pregledao sam gotovo sve kratke hlače u trgovini, u bojama koje mi odgovaraju, te nisam našao nijedne u koje mogu ući, a napominjem da nemam trbušinu. Ušao sam zapravo u jedne, ali to ne bi bile kratke hlače jer su mi sezale do potkoljenice.
Iz očaja sam uhvatio jednu sportsku laganu majicu "na špaline" u koju sam ušao iz drugog pokušaja, veličina XL. Napokon nešto što je doista i otišlo u košaricu. Potom sam nastojao ući u jednu prekrasnu majicu dugih rukava veličine L, a taj pokušaj samo što nije bio praćen pljeskom podrške kao na atletskom mitingu u Zurichu. Prodavačica mi je uz smješak rekla da se ne mučim jer neće ići, te da bih trebalo malo manje u teretanu ići. Ja sam odgovorio da sam polaskan njenin interesom, ali da mi je malo dalje bolja polovica. Ne trebam ni opisivati zabezeknutost dotične.

E, u Replayu sam našao dosta robe koja mi je točno odgovarala po dimenzijama, ali nisam našao puno robe koja mi se svidjela. Bolja polovica je ponovno izvela dobru fintu, iskoristivši to što sam već svukao hlače u kabini. Ne, nije me strastveno konzumirala, već mi je samo prebacivala razne modele hlača, dugih i kratkih, preko vrata kabine, jer zna da mi oblačenje-svlačenje ide poprilično na živce i da je "vižitavanju" dućana uskoro kraj. I bio je kraj, oslobodio sam se duševno i tjelesno kad sam napustio dućan, a to mi je bio ukupni 5. u tom danu.
Ako nešto ne volim, onda je to lutanje po dućanima. Od toga još više ne volim lutanje po dućanima sa ženskim osobama u društvu.
- 10:39 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>