| < | lipanj, 2004 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | ||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Tokijske pričice
|
E vidite, ja ne znam kako pisati blog. Ne znam i zato ne dijelim savjete novopečenim blogerima. Vidim da neki blogeri vole pametovati oko poželjnog izgleda bloga, pa zatim mudruju oko toga o čemu valja pisati, a o čemu ne. Neki smatraju da treba ubacivati smajliće, neki opet misle da valja pisati za publiku, a ne za sebe. Ja ne volim gledati na blog kao na neku obvezu, jer je blog ispušni ventil i kanal za usmjeravanje viška energije (bilo pozitivne ili negativne) u nekom suvislom smjeru. Ovdje pišem o čemu god želim, pišem onako kako mi ide i ne razmišljam o tome hoću li na osnovu teksta imati 20 posjeta više ili ne. Volim vidjeti komentare i kritike nakon posta, volim vidjeti iste ljude na blogu i drago mi je da se vraćaju na ovaj blog sa vremena na vrijeme. Dalje, blog nije natjecanje. Izdvajanje dobrih blogova je dobro kako bi se stimulirali oni koji pišu kvalitetno, a na taj način se ujedno usmjeravaju i novi blogeri. Vidim da se predlažu na nekim blogovima ankete i natjecanja, pa mogu reći da je to nešto što samo može pogoršati kvalitetu bloga. Zašto? Zato jer će svatko nastojati ponuditi sadržaje "komercijalnog" tipa, kako bi se stimulirao posjet. Ja blog doživljavam kao jedan nesavršeni, virtualni odraz neke osobe, a ne kao konja za utrku. Izdvajanje kvalitetnih tekstova je poželjno, ali natjecanja su mi smiješna. Counteri ... hm, zar je nekome doista bitno koliko se brojač okreće? Ok, evo ja ću mu iz usluge opaliti 600 refresha pa nek masturbira na tom rezultatu. Za mene su to samo relativno (ne)pouzdane brojke koje ne dokazuju ništa konkretno. Vidjeli smo na primjeru Severine kako se posjet može lako povećati korištenjem pravih ključnih riječi za tražilice. Meni je draži 1 posjet osobe koja doista dolazi čitati tekstove, nego 100 okretaja brojača. Više vrijedi jedan e-mail podrške ili kritike koje pristigne, nego cijela dnevna statistika. I kada dobiješ takav e-mail onda znaš da ti se netko odlučio javiti na temelju onoga što si pisao slijedom svojeg raspoloženja, a ne na temelju tekstova koji su mamac za mnoštvo. Blog se ne piše za druge, blog se ne piše za sebe. Blog se jednostavno piše, onako kako ide najtečnije. |