putovanja

četvrtak , 28.04.2011.

"Mjesecima već pokušavam naći suputnika, no čini se kao neizvediv zadatak. Postoji nekoliko destinacija koji su mi trenutno financijski i vremenski dostupne, a ujedno i vrlo zanimljive, pa ću krenuti redom.

Caput mundi. Koje je boje Tiber?

Rim me fascinira od kada pamtim, vrlo je blizu, te je ponuda agencija raznolika. Četiri ili pet dana bih mogao izostati s posla usprkos gomili predmeta koja me čeka na stolu i nedostatku suradnika.
Do Rima zrakoplovom je ležerna opcija, sat vremena i već si u nekom drugom svijetu.
Autobusom je to već avantura, put je dosta dug, no koliko je važan cilj, toliko je bitan i način na koji se dolazi do cilja. Italija je zemlja koju bih definitivno želio istražiti polagano. Zamišljam da su ljudi odjeveni elegantno, da vjetar miriše na vino i lavandu, te da jezik zvuči poput operne arije.

Jednako kao Rim, privlači me i Veneto, kombinacija posjeta Veneciji, Veroni i Padovi. Bila bi to lijepa uvertira. Gledao sam igrom slučaja film "Pisma Juliji", romantičan film koji me privukao ne zbog radnje, niti zbog glumaca, nego isključivo zbog prizora Verone i slavne drame gospodina S, te sam na momente osjećao nešto poput čežnje. Zvuk cipela po ulicama starog grada, to je ono što želim čuti uživo.

Osim Vječnog grada, htio bih vidjeti Pariz. Prošetati Champs - Elysees, protrčati (doslovno) Louvreom, te zaploviti Seinom.

Privlačno, zar ne? No, problem je u tome što ljudi s kojima bih putovao ili nemaju entuzijazma, ili nemaju novaca (mislim da je to samo izgovor jer ova putovanja su sve samo ne skupa, no ljudi se lakše odlučuju dati 2000,00 kuna za odjeću nego za putovanje, valjda nas tako zalude razni modni časopisi gdje je imperativ biti odjeven po posljednjoj modi i imati izgled napola živog kostura) ili iz zdravstvenih razloga ne mogu podnijeti put.

Postoji otprilike desetak ljudi s kojima sam jako blizak i koji bi bili ugodni suputnici. Načelno se oduševe mojim prijedlogom, no kod realizacije stvar zapne i termin koji sam imao u planu ostane neostvaren.

Neprivlačno mi je putovati sam, nije zabavno obilaziti muzeje ako nemaš s kime prokomentirati viđeno.

Osjećam kako u meni raste poriv. Nezaustavljiv.

Čovjek bi zasigurno bio puno sretniji kada ne bi imao toliko želja."

<< Arhiva >>